»MARKETING I KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA«

09.02.2016 10:00
marketing-i-komunikacija-na-drustvenim-mrezama-main

»Društvene mreže su napravile totalnu pomutnju u području komunikacija. Od toga da s potrošačima možemo komunicirati samo preko medija, došli smo do toga da svaki naš potrošač može u svakom trenutku javno i neposredno komunicirati s nama«, kazao je Ilija Brajković, partner u full-service agenciji za društvene mreže Akcija iz Zagreba. Svi su na društvenim mrežama”, rečenica je koja se stalno izgovara i naglašava. Ako su nam korisnici “gore”, onda se više nemamo što misliti – idemo i mi, dodao je Brajković.

Jednodnevni seminar „Marketing i komunikacija na društvenim mrežama“ održat će se u utorak 9.02. u Mostaru, srijedu, 10.02. u Sarajevu i četvrtak 11.02. u Banja Luci. Predavač Ilija Brajković, radio je kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm, gdje je upravljao zajednicom korisnika iz svih krajeva svijeta, a ispred agencije Akcija može se pohvaliti klijentima poput grupe Zabranjeno pušenje, Microsoft Hrvatska, Turistička zajednica Grada Zagreba, Suzuki i Renault.

 

Kroz dosadašnje iskustvo najčešći odgovor za odbijanje otvaranja Facebook stranice je “Mi nećemo koristiti društvene mreže jer se bojimo negativnih komentara”. Citirajući jednog PR stručnjaka “Možete se vi ne baviti internetom, ali internet se svejedno bavi vama”. Zasigurno je najgora stvar ako se o nama loše priča, a mi ne sudjelujemo u toj priči, naglasio je Brajković.

 

Agencija Apriori BIH na području Bosne i Hercegovine i zemalja u regiji od 2007. godine organizira poslovne obuke s ciljem nadogradnje znanja i razvoja djelatnika u brojnim firmama, institucijama i organizacijama.

 

Više informacija, program, prijava i detalji na:

www.apriori.ba

 

Sve detalje i novosti pratite na našoj Facebook stranici:

www.facebook.com/aprioribh


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.