x

25. Talk In Business konferencija okupila preko 30 učesnika iz kategorije ”Slatki program”

Jučer je u hotelu Sarajevo održana 25. Talk In Business konferencija, o kategoriji i temi ”Slatki program”. Na konferenciji je sudjelovalo preko 30 učesnika i predstavnika kompanija iz kategorije, koji su podijelili iskustva, istraživanja, ali i probleme sa kojima se svakodnevno suočavaju na tržištu.

Konditorska industrija u BiH, suočava se sa sličnim izazovima kao i ostali sektori u prehrambenoj industriji, a to su nepovoljna makroekonomska situacija, nelojalna konkurencija, neuređeno tržište, te izostanak poticaja za domaće proizvođače.

 

Najviše se izvozilo na tržišta Hrvatske, Srbije i Makedonije, dok najveći uvoz stiže također iz Srbije i Hrvatske, ali i Austrije i Turske.

 

Uopćeno govoreći, većina domaćih kompanija ima za cilj poslovati globalno, ali nastupiti na globalnom tržištu vrlo je zahtjevno, prije svega zato što tržištu treba ponuditi proizvode kakve ono zahtijeva.

 

Na bh. tržištu se tako, uz domaće proizvođače, nalaze i veliki svjetski brendovi, koji imaju svoje potrošače.

 

O mogućim koracima za prevazilaženje ovih izazova, razgovarali su stručnjaci, predstavnici najznačajnijih poslovnih subjekata iz FMCG industrije iz BiH tokom ove interaktivne poslovne konferencije.

 

Cilj konferencija je razmjena iskustava i dobrih poslovnih praksi između sudionika konferencije, i iznalaženje mogućih rješenja.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.