x

ABT predstavlja konjicu za utrku u Ženevi!

Sajam u Ženevi, mjesto koje okuplja entuzijaste i profesionalce. Uz hrpu proizvođača koji će predstaviti svoje novine, jedan od najstarijih tunera iz Njemačke, ABT, priprema nešto posebno. O čemu je riječ?

O tri modificirana modela koji bi se bez ikakvih problema mogli opisati riječju – fantastično. ABT se zbiljski potrudio i svima već dobro poznate Audi modele pretvorio u nešto pažnje vrijedno. Ne treba posebno naglašavati kako su svi primjerci brojčano ograničeni te kako su isti prava lovina za sve kolekcionare ali i entuzijaste s nešto dubljim džepom. Krenimo redom. Prvi od njih je …

 

Audi TT RS-R. ABT planira proizvesti/modificirati samo njih 50, a performanse, odnosno atraktivan dizajn, čine ga jednom od zvijezda ovogodišnjeg sajma. Ispod poklopca motora nalazi se 2.5 litreni agregat koji razvija solidnih 493 konjske snage pri 570 Nm okretnog momenta. To je okruglo 100 KS više u odnosu na serijsku verziju. ABT nije htio otkriti kako je uspio toliko povećati snagu, ali je zato otkrio da TT RS-R do stotke sprinta za 3.7 sekundi.

 

Posebna pažnja je posvećena dizajnu i raznoraznim detaljima eksterijera. U usporedbi na serijsku verziju, ABT verzija TT RS-R dolazi s potpuno novim branicima, prednjom rešetkom, inox ispušnim sustavom i 20 inča velikim ABT sport naplatcima obojenim u posebnu nijansu crne. Promjene su se dogodile i na ovjesu i pojedinim dijelovima mehanike, a interijer je prepun karbonskih vlakana.

        

Osim TT RS-R, ABT je za sajam pripremio i R8. Srce ovog snagatora je 5.2 litreni V10 agregat koji razvija 621 KS. ABT ističe kako je jedan od „trikova“ koje je upotrijebio, a koji je rezultirao ovolikom konjicom, novi inox ispušni sustav, optimizirani sustav usisa zraka i još neke sitnice. Uz to, ABT je R8 oplemenio potpuno novim ovjesom koji garantira poboljšanu stabilnost u odnosu na serijsku verziju.

 

S druge strane, eksterijer je redizajniran novim odbojnicima, različitim aerodinamičnim dodatcima koji su izrađeni, pogodite, od karbonskih vlakana, a standardni naplatci zamijenjeni su onim veličine 20 inča koji su obojeni u posebnu nijansu crne boje.

 

Zadnji model kojeg ABT planira predstaviti dolazi kao šlag na tortu. RS6+ bit će proizveden u samo 50 primjeraka. Motor razvija velikih 695 konjskih snaga pri 880 Nm okretnog momenta, što je ponovno povećanje za okruglih 100 KS u odnosu na serijsku verziju. ABT ističe kako je ovolika konjica rezultat modifikacije ECUa.

 

Uz znatno snažniji motor, ABT je RS6+ oplemenio i različitim dodatcima koji su svi od reda izrađeni od karbonskih vlakana. Standardni naplatci su zamijenjeni novim veličine 20 inča, a ispušni sustav je zamijenjen onim već spomenutim izrađenim od inoxa.  Unutrašnjost je, jednako kao i eksterijer, prepuna karbonskih vlakana, uz već standardne tuning dodatke poput specijalnih bedževa, tepiha, presvlaka itd.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.