x

Audi RS3 Sportback je redizajniran!

Audi RS3 Sportback verzija ima facelift koji ga čini lakšim i jačim od svog prethodnika. Tako sređen ide u Ženevu.

Nakon što se prošle jeseni predstavio novi limuzinski Audi RS3 u Parizu, istom se tretmanu podvrgao i njegov Sportback rođak s pet vrata. Vruća premijera novog redizajna se nestrpljivo očekuje i trebala bi upriličiti ionako zanimljive najave u nadolazećoj Ženevi. Dopustimo ovom RS3 da nam ispriča priču svoje modifikacije od koje je jamačno najzanimljiviji dio onaj vezan za snagu njegova motora.

 

Nije samo u pitanju to da je riječ o 15 Nm i 33 KS više, nego je i novi 2,5-litarski agregat čak 26 kilograma lakši. Lagani materijali i tako te stvari. S 400 konja na raspolaganju i 480 Nm, ova poboljšana nova verzija RS3 Sportbacka ubrzava do 100 km/h za svega 4,1 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h. Opcionalni paket ipak podiže na 280 km/h maksimalnu brzinu.

 

Baš kao i ostali RS modeli, upravo tako i ovaj RS3 Sportback dolazi s Quattro pogonom. Također, RS3 je usput 25 mm niži od standardnog A3 te ima 20 mm širi trag kotača. Kad smo kod raznih milimetara, za zaustavljanje i usporavanje su tu zaduženi diskovi od 310 mm. Serijski će dolaziti s alu naplatcima od 19 inča promjera, a iza njih će se kriti kočioni diskovi promjera 310 mm, i to na sva 4 kotača. Na listi dodatne opreme nalazit će se karbonsko-keramičke kočnice.

 

A vizualno, što se izvanjske ljepote i dizajna tiče (jer se s “unutarnjom” već dobrano iskazao), nema se što nadodati faceliftu kroz koji je prošao prethodno limuzinski RS3. Nema, dakle, dramatičnih promjena. A ako i ima nečega, od tih promijenjenih elemenata se ističu, pored standardnih LED-ica, nova opcionalna svjetla – LED matrix svjetla i nešto drukčiji prednji branik. Velika je tu crna maska sa saće uzorkom.

 

U unutrašnjosti automobila je dostupan sada i virtualni kokpit koji je već viđen u nekim novijim Audi modelima. Tu dolazi, naravno, i više tehnologija i sustava sigurnosti, baš kao i standardna crna Nappa koža po pitanju sjedala. Ako se opet vratimo na ono izvana, straga je na eksterijeru vidljiv maleni krovni spojler, kao i dva ovalna završetka za ispušne cijevi koji prodiru iz odbojnika.

 

Ako nekoga zanima cijena, početna će iznositi 54 tisuće i 600 eura, a narudžbe će započeti u travnju. Bacite oko na ovo ispod kad ste već tu, ne budite lijeni:

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.