x

CHEVROLET SLAVI STOGODIŠNJICU SVOJIH LEGENDARNIH AUTOMOBILA !

·  Revolucionarni Chevrolet Volt počinje se prodavati u Europi na samu stogodišnjicu

·  SOS Dječjim selima doniramo stotinu novih Chevroleta

·  Chevrolet je naručio skulpturu za rodno mjesto Louisa Chevroleta

Kako bi obilježio stogodišnjicu svojeg postojanja, Chevrolet predstavlja električni automobil Volt, poklanja stotinu automobila djeci i naručuje suvremenu skulpturu za rodno mjesto Louisa Chevroleta.

U čast velikog jubileja, Chevrolet u Europu dovodi svoj nagrađivani Volt – prvi električni automobil s mogućnošću produljenja dosega. Volt će se naći u prodajnim salonima u Belgiji, Francuskoj, Njemačkoj, Nizozemskoj i Švicarskoj od četvrtka, 3. studenog 2011.

„Ova je godina bila prepuna posebnih događanja kojima smo zajedno s kupcima, zaposlenicima i poslovnim partnerima iz cijelog svijeta slavili naše bogato nasljeđe. Danas Voltom započinjemo novo doba osobne mobilnosti, nastavljajući tradiciju stvaranja automobila koji pomažu našim kupcima da iskoriste što više životnih prilika“, rekao je Wayne Brannon, predsjednik i izvršni direktor Chevrolet Europe.

100 rođendanskih poklona za prijevoz djece iz dječjih domova

Tijekom čitave svoje jubilarne godine Chevrolet je organizirao niz proslava, ali ne da bi dobio rođendanske poklone, nego kako bi poklonio stotinu novih Chevroleta – od gradskog automobila Sparka pa do sedmerosjeda Orlanda i SUV-a Captive – podružnicama organizacije SOS Dječje selo u čitavoj Europi, Uzbekistanu, Južnoafričkoj Republici, Lesotu i Izraelu.

Dana 3. studenog Chevrolet će pokloniti 99. i 100. automobil SOS Dječjem selu Rim, a sve će biti popraćeno posebnom proslavom nedaleko talijanskog glavnog grada.

Suradnjom SOS Dječjih sela i Chevroleta želi se povećati mobilnost djece, njihovih SOS mama i socijalnih radnika prilikom posjeta ugroženim obiteljima u zajednici.

„SOS mame moraju biti mobilne jer se susreću s istim izazovima u vođenju velikog kućanstva kao i ostali roditelji. Nije uvijek praktično koristiti javni prijevoz pa je mobilnost apsolutno ključna kako bismo mogli biti na usluzi našoj djeci“, objasnio je Richard Pichler, glavni tajnik globalne organizacije SOS Dječje selo.

Chevrolet već dugo gorljivo podržava kreativnost i umjetnost. Ova će se tradicija proširiti i na rodno mjesto Louisa Chevroleta, švicarski gradić La Chaux-de-Fonds, gdje će Chevrolet Europe odati počast suosnivaču tvrtke naručivanjem javnog umjetničkog djela koje će stajati na Parc de l`Ouestu.

Natječaj između četiri tima etabliranih umjetnika odredit će tko će izraditi skulpturu. U ožujku 2012. žiri u čijem su sastavu predstavnici La Chaux-de-Fondsa i Chevroleta te američki veleposlanik u Švicarskoj i Liechtensteinu kao i predsjednik švicarskog Federalnog odbora za umjetnost objavit će koji je dizajn pobijedio.

Ova će skulptura biti spomen koji će trajno podsjećati posjetitelje La Chaux-de-Fondsa (inače grada pod UNESCO-vom zaštitom zbog kulturne vrijednosti) na jednog od poznatih sinova ovog grada i brand koji nosi njegovo ime.

100 uspješnih godina

Švicarski emigrant i avanturistički nastrojen vozač automobilskih trka Louis Chevrolet i američki industrijalac Billy Durant osnovali su Chevrolet Motor Car Company u američkom gradu Detroitu 3. studenog 1911. godine.

Stotinu godina i preko 209 milijuna automobila i kamiona kasnije, Chevrolet je četvrti po veličini automobilski brand na svijetu po godišnjoj prodaji, s prodanih preko 4 milijuna automobila i kamiona u 2010. godini u preko 130 zemalja. Konkretno to znači da svakih sedam sekundi netko u svijetu kupi jedan Chevroletov model.

I danas Chevroletova leptir-mašna predstavlja mladenački i pionirski duh te označava impresivan dizajn i beskompromisnu trajnost. Ove se kvalitete mogu naći u čitavoj ponudi novih automobila, uključujući Chevrolet Cruze koji je pobijedio u natjecanju World Touring Car Championship dvaput zaredom te električni automobil Chevrolet Volt.

„Godina 2011. bila je jedinstvena prilika da proslavimo legendarne uspjehe iz prošlosti“, rekao je Wayne Brannnon. „Ulaskom u naše drugo stoljeće nastavit ćemo se inspirirati Louisom Chevroletom i njegovim osobnim motom – `Nikada ne odustaj!`“

O Chevroletu

Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko 4 milijuna vozila u više od 130 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevrolet automobile krasi privlačan i prepoznatljiv dizajn, praktičnost te predstavljaju izvanrednu vrijednost za novac. Nakon ponovnog predstavljanja ovog branda u Europi 2005. godine, Chevrolet je više nego udvostručio svoju prodaju na više od 500.000 automobila 2008. 2010. Chevrolet je s tržišnim udjelom od 2,5 posto u Europi prodao 477.194 automobila. Chevrolet ima mrežu od 2.700 prodajnih salona i servisa u Europi. Ponuda modela uključuje gradski automobil Spark, mali Aveo, kompaktnu limuzinu Cruze, SUV Captivu i legendarni sportski automobil Corvette. 2011. Chevrolet će predstaviti sedam noviteta: Orlando, posve novi obiteljski jednovolumen, SUV Captivu, Corvette Grand Sport, novi Aveo u izvedbi sa četiri i pet vrata, peterovratnu izvedbu Cruzea, Camaro u kupe i kabrio-verziji i Volt, električno vozilo s produljenim dosegom. Chevroletova najveća tržišta u Europi su Rusija, Italija, Njemačka, Španjolska, Francuska i Turska. Osnovan davne 1911. u SAD-u od strane švicarskog emigranta Louisa Chevroleta, ovaj brand u 2011. slavi stogodišnjicu svojeg postojanja. Više informacija o Chevroletu potražite na web-stranici http://www.chevroleteurope.com ili http://media.chevroleteurope.com.