Citroen na Ženevskom sajmu !
Na Sajmu automobila u Ženevi, CITROËN neprestanim inovacijama još jednom pokazuje svoju dinamičnost i strast prema kupcu.
- Marka je svojim proizvodima proizvodima izvela izvela pravu ofenzivu. pravu ofenzivu. Osim što će predstaviti obnovljena obnovljena dva najvažnija modela iz C linije, novi C3 i Technospace, koncept koji najavljuje obnovu modela C4 Picasso u drugom polugodištu 2013., CITROËN nastavlja osvajati tržište premium vozila lansiranjem modela DS3 Cabrio.
- Proizvodnu ofenzivu podržava i tehnol tehnološka ofenziva oška ofenziva. Kao pionir kad je riječ o pročistaču krutih čestica, kao prvi koji je komercijalizirao sustav Stop&Start, kao začetnik dizelskih hibrida s tehnologijom Hybrid4 i prvi koji je počeo prodavati električno vozilo, CITROËN sada nastavlja svoju ofenzivu i na Sajmu u Ženevi predstavlja revolucionarno tehnološko otkriće: Hybrid Air revolucionarno tehnološko otkriće: Hybrid Air. Riječ je Full hybrid rješenju koje rabi stlačeni zrak povezan s hidraulikom, a to znači da je iskorišteno cjelokupno znanje i umijeće ukorijenjeno u samim genima Marke. Ta je inovacija misao vodilja marke CITROËN: ponuditi tehnologije dostupne svima i za sve namjene.
TEHNOLOŠKA OFENZIVA U SLUŽBI ZAŠTITE OKOLIŠA
CITROËN u Ženevi predstavlja tehnologiju Hybrid Air Hybrid Air, jedinstvenu tehnologiju u svijetu koju , je razvio PSA Peugeot Citroën u suradnji s grupacijom Bosch ®, oslanjajući se na povijesno znanje i umijeće inženjera Marke koji su ovladali uporabom hidraulike u automobilskoj industriji.
Hybrid Air ima revolucionarne performanse jer s man manje od 3 l/100 km i bez dodatnog akumulatora je od 3 l/100 km i bez dodatnog akumulatora za punjenje ostavlja još manji trag u okolišu, ima pristupačnu cijenu, a prostor u vozilu je očuvan. Ta revolucionarna tehnologija osobito je dobro prilagođena modelima iz segmenta B i C te gospodarskim vozilima. Na Sajmu u Ženevi bit će posebno prikazana u novom Citroën C3.
ENERGIČNA PROIZVODNA OFENZIVA
C linija: važni noviteti iteti
CITROËN nastavlja proizvodnu ofenzivu pa ove godine obnavlja dva najvažnija modela svoje palete: C3 kao najprodavaniji model i C4 PICASSO kao jedan od vodećih modela u razredu kompaktnih jednovolumena. CITROËN tako na Ženevskom sajmu otkriva novi Ci novi Citroën C3 troën C3 i koncept TECHNOSPACE, koji prikazuje budući kompaktni monovolumen čije se pojavljivanje na tržištu očekuje na početku druge polovine 2013. godine.
Novi Citroën C3 ponovno potvrđuje najjače strane modela C3: najveći vjetrobran na tržištu, jedinstvenu osobnost venu osobnost i dopadljivost, energičan stil naglašen novim prednjim dijelom novim prednjim dijelom, udobnost boravka u vozilu, novi osjećaj u vožnji zahvaljujući još inovativnijim tehnološkim rješenjima.
Kao dokaz Créative Technologie marke CITROËN, koncept TECHNOSPACE prikazuje budući C4 Picasso koji će obilježiti dolazak novog doba rekordno malom razinom ispuštanja CO2 od 98 g/km, brojnim tehnološkim rješenjima u službi udobnosti, novim dimenzijama te dojmljivim i izražajnim dizajnom.
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.