x

Da li je ovo najveći spojler na svjetskoj rally sceni?!

Toyota je zvanično predstavila svoj rally automobil s kojim će tvornički tim pun Finaca u narednoj sezoni nastupati u WRC šampionatu (World Rally Championship).

Volkswagen je neočekivano otišao sa svjetske rally scene, ali se nakon pauze od 1999. godine u WRC vratio tvornički tim Toyote. 

 

U trkaćem odjelu Toyote za narednu WRC sezonu pripremili su dva Yarisa iza čijih će upravljača biti finski vozači Jari-Matti Latvala i Juho Hänninen koji će svoje premijerne nastupe u japanskim automobilima imati na reliju u Monte Carlu koji će se voziti od 19. do 22. januara naredne godine. 

 

Shodno posljednjim pravilnicima, Yaris pokreće 1,6-litarski turbo-benzinski četverocilindarski motor koji raspolaže sa 380 konjskih snaga i 425 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine vrši se preko 6-stepenog sekvencijalnog mjenjača, a automobil je, pored centralnog diferencijala, opremljen i mehaničkim blokadama diferencijala na prednjoj i zadnjoj osovini.

 

U Toyoti su potrošili mnogo vremena u razvijanju, testiranju i optimiziranju aerodinamičkih osobina automobila, a rezultat svega može se vidjeti na fotografijama.

 

Pored finskih vozača i testnog vozača i šef Toyotinog rally tima dolazi iz Finske. Japanci su povjerenje ukazali legendarnom rally vozaču Tommi Mäkinenu koji je izjavio da su veoma zadovoljni novim pravilnicima kojima se inžinjerima dopušta veća sloboda prilikom razvoja automobila.

 

``U teoriji smo uradili sve, ali ćemo tek na brzinskim ispitima koji nas očekuju najbolje vidjeti jesmo li uradili dovoljno i šta još, eventualno, možemo uraditi``, kaže četverostruki svjetski rally šampion Mäkinen.

 

Glavni WRC konkurenti Yarisu dolaze iz Forda (nova Fiesta) i Hyundaija (i20), a ko je od njih (uz neophodnu sreću) uradio najbolji posao saznat ćemo krajem naredne godine.

 

Izvor: Klix.ba/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.