x

Dokaz da Audijevi kupci ne žele električni super-automobil!

Električni super-automobili su gorki pojam u ustima za sve prave zaljubljenike koji su super-automobile upravo zavoljeli zbog njihovih performansi, zvuka ispušnog sustava i svih ostalih blagodati za sva osjetila koje takav automobil pruža. R8 e-tron je upravo dokaz da je možda ipak malo prerano za takav automobil, pogotovo u Audiju na čije smo motore navikli da nisu baš tako tihi…

Prvi koncept R8 e-trona je predstavljen još 2009. godine te je obećavao puno toga. Pogon na sva četiri kotača, 313 KS i domet oko 248 km. Audi 2010. godine započinje program razvoja e-trona te ga prvobitno zamišlja u limitiranom izdanju. Ipak, nakon razvoja 10 prototipova, u svibnju 2013. godine Audi je odlučio otkazati njegovu proizvodnju zbog dosta limitiranog dometa jer se tehnologija baterija nije razvijala baš onako kako je to Audi zamislio.

 

Priča se nastavlja godinu dana poslije. Audi je s velikim osmijehom na licu izjavio kako je domet povećan za 215 km te bi tako u potpuno električnom izdanju mogao prevaliti 450 kilometara. Motor je brojao 456 konjskih snaga koje vuku ovaj automobil do stotke za 3.9 sekundi, a punjenje baterije traje samo 2 sata. Aktualni R8 e-tron je predstavljen na prošlogodišnjem salonu u Ženevi, baziran na drugoj generacije R8-ice. Prodaja mu je krenula ove godine, a bolje da i nije krenula. Cijena od milijun eura za električni automobil odbila je većinu kupaca, a Audi tvrdi da je e-tron prodan u “manje od 100 primjeraka.”

 

Bilo kako bilo, prodan on u 2 ili 99 primjeraka, sudbina mu je zapečaćena. Nakon brojnih uspona i padova, ovaj automobil nije dugo izdržao na tržištu. Možda će u nekoj bližoj budućnosti, svijetu električnih super-automobila, biti opet pozvan nazad. Možda će opet dobiti svoju priliku. Za sad, neka ipak pričeka neka druga vremena.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.