x

Eksperiment Volva otkriva emotivnu snagu dizajna!

Muškarci su pokazali više emocija prilikom gledanja lijepog automobila, nego prilikom gledanja slike rasplakanog djeteta.

Prvi znanstveni eksperiment ove vrste otkrio je da lijepo dizajniran automobil može potaknuti snažne dojmove koji su u skladu s temeljnim ljudskim emocijama. Znanstveni eksperiment, koji je Volvo proveo u suradnji s EEG specijalistima tvrtke Myndplay, testirao je sudionike eksperimenta tako što je analizirao način na koji ljudski mozak emotivno reagira na dizajn automobila te na estetski doživljaj koji pobuđuje.

EEG je proces snimanja električne aktivnosti na koži lubanje kod kojeg se mjere fluktuacije u naponu a koje nastaju usljed kretanja neurona u mozgu. Eksperiment je potvrdio da ljudi emotivno reagiraju na oblik automobila, a očigledno je da su muškarci genetski programirani da im se sviđa uglađen dizajn s prekrasnim linijama. 

Provođenje eksperimenta podudarilo se s predstavljanjem novog Volvo Concept Coupé modela - prve izražajne interpretacije nove dizajnerske strategije Volva koja za cilj ima stvoriti emotivniju povezanost s brendom.

Sudionici su upitani da ocijene seriju slika, dok je EEG mjerio moždanu aktivnost. Slike su prikazivale novi Volvo Concept Coupé te automobile koji su već ranije ocijenjeni kao ružni ili zastarjeli, a tu su bile i slike sretne i rasplakane bebe te muškarca i žene koji se smatraju lijepim.

Thomas Ingenlath, stariji predsjednik dizajna pri Volvo Cars kompaniji izjavio je: `Ovo istraživanje konačno dokazuje ono na što smo uvijek pomišljali. Lijepo dizajniran automobil može izazvati jaku emocionalnu reakciju.

Izvor: automotorisport.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.