x

Evo kako izgleda novi WRX!

WRX i WRX STI modeli su dobili nekoliko osvježenja kako ne bi izgledali staro dok ne izađe nova platforma 2018. godine.

Do 2018. ne bi trebali očekivati nešto novo od ovih najjačih izvedenica jer Subaru priprema novu globalnu platformu te bi ova dva modela mogla postati još opakija. Redizajni obično ne donose ništa spektakularno, ali vrijedi ih spomenuti, pogotovo kad se radi o ovakvom modelu.

 

Na eksterijeru se najviše ističe redizajnirana prednja maska, istaknutija rešetka te veći donji otvori. Osim toga, obadvije izvedenice su dobile novi krovni nosač za bolju vidljivost, redizajnirane kotače, a WRX Limited i STI se hvale nosim LED adaptivnim prednjim svjetlima.

 

Unutra, najviše se ističe 5,9″ multifunkcionalni zaslon koji dolazi kao zamjena prethodnom 4,3″. Oba modela dolaze s unaprijeđenim materijalima, novim ručkama na vratima i bržim daljinskim otvaranjem prtljažnika. Zadnja sjedala su dobila naslon za ruke s držačima za čaše. Kako bi smanjili buku u kabini, dodali su deblje staklo na vratima te su revidirali brtvljenje vrata. WRX model je dobio standardno grijanje vanjskih retrovizora, dok se WRX Premium počastio novim Subaru Starlink 7″ multimedijskom jedinicom.

 

Osim spomenutih poboljšanja, novi WRX ima poboljšani ovjes na obje osovine, revidirani električni upravljač te bolji osjećaj mijenjanja brzina na 6-brzinskom ručnom mjenjaču. Uz to, automobil se može naručiti s novim dodatnim Performance paketom kojeg karakteriziraju crvene kočione čeljusti i Recaro 8-way sjedala. Također, za smanjenje težine izbacili su otvor na krovu.

 

Snaga i dalje dolazi iz istog 2,0 litrenog turbo Boxer motora s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 268 KS te ih isporučuje na simetrični pogon na sva četiri kotača putem standardnog ručnog ili dodatnog Sport Lineatronic CVT-a.

 

Što se tiče jačeg brata WRX STI, Subaru je revidirao ovjes i znatno poboljšao kočnice, koje sada koriste jače monoblok 6-klipne čeljusti na prednjoj strani te 2-klipne čeljusti na stražnjem dijelu, naravno s bušenim diskovima. DCCD sustav, koji koristi mehanički i elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, sad ima koristi od elektroničke jedinice za glađe i brže reakcije.

 

2,5 litreni turbo Boxer motor je ostao isti, što znače da i dalje raspolaže s 305 KS. Rally tehnologija je i dalje prisutna te uključuje Multi-Mode dinamičku kontrolu vozila, aktivni okretni moment te Multi-mode kontrolirani centar za simetrični pogon na sva četiri kotača.

 

U slučaju frontalnog sudara, Subaru je izmijenio prednju strukturu na oba modela. Funkcije Hill Holder i Hill Star Assist su zamijenjene Vehicle Hold na WRX Limited modelu. Automobili opremljeni s dodatnim sigurnosnim paketom imaju i novi EyeSight Assist Monitor koji koristi LED indikatore za prikaz upozorenja na vjetrobranskom staklu.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.