FACEBOOK VIŠE NEĆE BITI ISTI: Zuckerberg potvrdio da stiže velika promjena!
Facebook uvodi promjene u načinu funkcionisanja News Feeda i to tako što će manje isticati postove kompanija, robnih marki i medija, a više objave rodbine i prijatelja. Naglašavat će sadržaje koji potiču razgovor među članovima porodice i prijateljima, objasnio je izvršni direktor Mark Zuckerberg na svom profilu.
Organizacije bi na Facebooku mogle vidjeti pad popularnost svojih postova nakon što narednih sedmica ove promjene stupe na snagu.
``Prema informacijama naše zajednice, javni sadržaji kao što su postovi kompanija, brendova i medija istiskuju lične trenutke koji nas međusobno povezuju``, istakao je Zuckerberg. Kazao je da njegov tim i on osjećaju odgovornost da usluge Facebooka budu za dobrobit ljudi, a ne samo zabavne za korištenje.
Ako se promoviše javni sadržaj, onda on mora potaknuti interakciju zajednice, kao što se to događa u čvrsto povezanim grupama koje diskutuju o TV programima ili sportu, dodao je.
``Uvođenjem ovih promjena očekujem skraćivanje vremena koje ljudi provode na Facebooku``, ne krije prvi čovjek najpopularnije društvene mreže. ``Ipak, očekujem da njihovo vrijeme na Facebooku bude vrjednije``.
U proteklom periodu Facebook je trpio kritike zbog utjecaja propagande i lažnih vijesti u američkim izborima.
(Klix)
Podijeli komentar
Prijavi komentar
KOMENTARI
Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.