FMCG SUMMIT SARAJEVO: PREOKRET U FMCG INDUSTRIJI!

27.04.2017 14:00
fmcg-summit-sarajevo-preokret-u-fmcg-industriji-main

27.04.2017. 
09:00-16:00 H
HOTEL HILLS - KONGRESNI CENTAR

 

Poslije uspješno organizovanog drugog FMCG Summita, In Akademija i InStore vas pozivaju na treći FMCG Summit koji će biti održan 27. aprila, u kongresnom centru, Hotel Hills.

Na dnevnom redu će biti vječito aktuelna pitanja koja „muče“ trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja. Također, ponudit će se i primjere dobre prakse kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima.

 

Bit će tu i istraživanja o izazovima sa kojima se susreću trgovci i proizvođači uslijed promjena u kupovnim navikama potrošača…

 

Brojni predavači iz zemlje i regiona, okrugli sto sa specijalnim gostima… I još mnogo toga čeka vas 27. aprila, na trećoj konferenciji o robi široke potrošnje, u organizaciji  In Akademije i InStore magazina.

 

8.00 - 9.00

Registracija učesnika

 

 9.00 - 9.05

Uvodni govor

 Rešid Muratović / InStore magazin, glavni i odgovorni urednik  

 

 9.10 – 10.20

FMCG NA PREOKRETU - TREBAMO AKTIVACIJE

 

 9.10 - 9.30

3 ključne stvari za uspjeh u FMCG-ju

Konferenciju će otvoriti Amir Tobudić sa inspirativnom pričom, kako napraviti preokret u »tradicionalnoj« kategoriji sa izuzetno snažnom konkurencijom.

Amir Tobudić / Carlsberg  

 

9.35 - 9.55

Jasan put do uspješnog proizvoda

Nedžad Biberović / Marketing manager, mesna industrija Ovako  

 

10.00 - 10.20

Načini za uspješno poslovanje kad kategorija stagnira

U izlaganju će biti na praktičkom primjeru prikazano šta sve možemo učiniti, da ostvarimo jednaku ili viši prodaju u situaciji kad cijela kategorija stagnira/pada.

 Andrej Bele / Atlantic Grupa  

 

10.25 - 10.45

BLACK & EASY COFFEE BREAK

 

 10.50 - 12.00

NAPRAVITE PREOKRET U SVOJOJ PRODAJI

 

 10.50 - 11.10

Maloprodaja jučer i sutra u BiH – izazovi

U prezentaciji će autor podijeliti svoj pogled na razvoj maloprodaje u BiH u posljednjih 10 godina. Vidjet ćemo šta smo napravili i šta još uvijek ne radimo za razvoj

 Ermin Šabanović / Henkel  

 

 11.15 - 11.35

Mijenjajte način prodaje jer kupac se već mijenjao

Svi tvrdimo, da su samo cijene bitne za kupce. Ali istraživanja i praksa najboljih pokazuje, da nije sve u cijeni.

 Darko Vaselić / Shopper Marketing  

 

 11.40 - 12.00

“On code” ambalaža, koja je uspješna na polici

Vidnost i komunikacija na samoj polici postaju najvažniji faktori uspjeha u FMCG. Formula uspjeha se krije u trokutu: biti usklađen sa markom, usklađen sa kategorijom I vidljivost.

 Ismir Omeragić / CEO, Valicon  

 

 12.05 - 13.05

PAUZA ZA RUČAK

 

 13.10 - 14.20

INOVACIJE I DIGITALNI PREOKRET

 

 13.10 - 13.30

Svjetlo na kraju tunela – za budućnost tržišta maloprodaje u BiH

 Berislav Znidarčić / Nielsen  

 

 13.35 - 13.55

Da li je sadašnji način prodaje postao prevaziđen i zastario?

 Dragan Vojvodić / CEO, Sandler Training  

 

 14.00 - 14.20

Profili FMCG potrošača koji kupuju

 Julijan Komšić / Ipsos  

 

 14.25 - 14.45

BLACK & EASY COFFEE BREAK

 

 14.50 - 16.00

KAKO TO RADE USPJEŠNI

 

 14.50 - 15.10

Liderstvo u prodaji – izazovi za FMCG

Vrhunske rezultate u prodaji možemo postići uz sposobne i motivirane timove. U organizacijama čija je ključna djelatnost prodaja, članovi timova su izuzetno važan pokretač cijelog sustava

 Gordana Kadoić / Adria  

 

 15.15 - 15.35

Kako dobiti zeleno svjetlo kod trgovaca – primjeri dobre prakse

U prezentaciji ćemo vidjeti kako je potrebno danas pristupati trgovcima, da bi oni podržali naše promotivne i prodajne projekte, da bi nas podržali u našim planiranim aktivnostima

 Tarik Širbegović / Silk Trade  

 

 15.40 - 16.00

Preokret u naplati potraživanja od nediscipliniranih kupaca

U prezentaciji ćemo vidjeti kako trebamo na osnovu javno dostupnih podataka ocjeniti i pratiti kreditnu kvalitetu kupaca i kako predvidjeti i spriječiti potencijalne poteškoće oko naplate svojih potraživanja.

 Simona Korošec Lavrić / Poslovno i finansijsko savjetovanje  


KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.