x

Facebook prikazuje objave ovisno o popularnosti!

Facebook će ubuduće prikazivati objave ovisno o tome koliko komunicirate s autorom objave, da li je ta objava lajkana i komentirana, ali i koliko su toj objavi pozornost posvetili vaši prijatelji.

Ako vam se čini da vam na zidu na Facebooku često iskaču stare objave vaših prijatelja, nije problem u vama, već u novom načinu na koji Facebook prezentira vaš zid.

Kako su sami pojasnili na službenom blogu, uveli su novi algoritam za poredak objava. Prema tom algoritmu, na vrhu stranice naći će se i starije objave ukoliko one i dalje dobivaju puno lajkova ili komentara.

`Nedavna testiranja na malom broju korisnika pokazala su da novi algoritam rezultira s pet posto više lajkova, komentara i dijeljenja objava koje dolaze od prijatelja, odnosno osam posto više lajkova, komentara i dijeljenja kad se radi o objavama stranica`, kažu u Facebooku. 

Ističu kako su ranije njihovi korisnici u prosjeku pročitali 57 posto objava na svom zidu, jer im se nije dalo spuštati po stranici kako bi vidjeti ostatak. Kada su primijenili novi algoritam, postotak pročitanih objava povećao se na 70 posto. 

`Kad god neko posjeti svoj zid, u prosjeku postoji 1500 potencijalnih objava od prijatelja, stranica ili javnih osoba, koje bi mogli vidjeti. No, ljudi jednostavno nemaju dovoljno vremena da ih sve pregledavaju.

Naš sistem nije savršen, ali kada smo ljudima prikazivali objave u hronološkom redu, broj objava koje su čitali se smanjio`, naglašavaju iz Facebooka i dodaju kako novi algoritam omogućava prikazivanje oko 300 objava koje su dobile prednost nad drugima.

Koja će objava biti duže i češće na zidu News Feed odlučuje ovisno o tome koliko korisnik komunicira s određenom osobom, stranicom ili javnom osobom koja je objavila objavu. 

Također, hoće li biti prikazana neka objava ili neće, ovisi i o broju lajkova, komentara i dijeljenja koje dobije na globalnoj razini, ali i od toga koliko toj objavi pozornosti posvećuju korisnikovi prijatelji. 

Iz Facebooka poručuju kako će pratiti reakciju korisnika na ovaj novi način prezentiranja objava i dorađivati ga ovisno o povratnim informacijama koje dobiju. 

U svakom slučaju, ako propustite lajkati nečiju fotografiju s ljetovanja, to ne znači da vam se ona ne sviđa, već vam je Facebook vjerovatno nije prikazao u onih 300 objava koje su prioritetne.

Izvor: tportal.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.