x

Ferrari u potpunosti prelazi na hibridnu tehnologiju!

Sveto trojstvo u obliku LaFerrarija, McLarena P1 i Porschea 918 Spyder svojim je dolaskom na svijet, a potom i apsolutnim uništenjem svega što je do tada predstavljalo gornju granicu za klasu super/hipersportaša, dokazalo svima da hibridna tehnologija nije najveće zlo i da su benefiti koje sa sobom donosi u obliku poboljšanja performansi i istovremenog smanjenja potrošnje itekako dobrodošli.

Isto tako vjerojatno smo se svi skupa napokon odmaknuli od toga da nam prva pomisao na riječ hibrid bude određeni japanski kompaktni automobil s kojim brojni automobilski entuzijasti ne žele biti stavljeni u istu rečenicu, u čemu su svakako veliku ulogu odigrali spomenuti automobili, čiji tvorci dodatak elektromotora prezentiraju s boljim performansama u fokusu, dok je pozitivan utjecaj na potrošnju i emisije štetnih plinova tu kao pozitivna nuspojava. Nakon što je Ferrari pripremio teren svojim ubitačnim LaFerrarijem, koji uz 789 KS snažan V12 motor koristi pomoć elektromotora snage 161 KS, upravo iz usta njihovog glavnog izvršnog direktora Sergija Marchionnea stiže vijest da se s eksploatacijom hibridne tehnologije ide dalje. Štoviše, svaki bi novi model Ferrarija od 2019. godine nadalje trebao biti opremljen hibridnim sklopom u nekom obliku.

 

Jasno je da se tu osim navedenih razloga poput daljnjeg povećanja sposobnosti sportskog automobila u pogledu performansi skriva još nešto, nešto čemu se Ferrari nada da će dostići do 2025. godine. To nešto je prodajna brojka od 10.000 primjeraka godišnje, što predstavlja rast od dvije tisuće u odnosu na brojke predviđene za tekuću godinu, i što automatski sa sobom povlači nemogućnost izbjegavanja određenih propisa za male proizvođače kao što je to do sada bio slučaj. Dakle, s većim proizvodnim brojkama rastu i obaveze koje tvrtka mora ispuniti, a da bi to učinila nameće se potreba za kombinacijom unutarnjeg izgaranja i električne energije. Konkretni koraci u pokušajima da se dostigne željeni rast proizvodnje uključuju i potencijalno dva potpuno nova modela u sljedećih četiri do pet godina, koji bi trebali usmjeriti neke nove kupce prema Ferrarijevom brandu. Bez brige, SUV nije opcija, ali recimo samo da je GTC4Lusso T, dakle praktičan Ferrari s V8 turbo motorom, otprilike dobar pokazatelj na to kako će se paleta širiti u budućnosti.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.