x

Firma Henkel prije roka ostvarila prve ciljeve vezane za održivost!

Izvještaj o održivosti firme Henkel sadrži podatke o napretku vezanom uz okoliš i društvo koje je firma postigla u 2014. godini. Izvještaj naglašava aktivnu uključenost  zaposlenika diljem svijeta i napredak firme u dosezanju cilja vezanog za održivost predviđenu za 2030. godinu.

``Jasna strategija održivosti firme Henkel pokazala se kao iznimno učinkovita omogućivši nam ostvarenje četiri od pet ciljeva čak godinu dana prije zadanog roka``, istaknula je Kathrin Menges, izvršna dopredsjednica odjela za ljudske resurse i predsjednica Vijeća za održivost firme Henkel. ``Naši zaposlenici imaju ključnu ulogu u ostvarivanju ovih uspjeha te ćemo se nastaviti oslanjati na njihovu predanost i stručnost kako bismo potaknuli daljnji razvoj``.

 

Dugoročni cilj strategije predstavljene 2012. godine je postići više s manje te do 2030. godine povećati učinkovitost resursa s faktorom 3. Cilj firme Henkel bio je popraviti odnos između vrijednosti koje stvara i uticaja na okoliš za 30% u 5 godina, od 2011. do 2015. godine.

 

Do kraja 2014. godine, firma Henkel ostvarila je značajan napredak, s poboljšanjem energetske učinkovitosti za 20%, potrošnje vode za 19%, volumena otpada za 18% (22 % isključivši građevinu i otpad od rušenja) te sigurnosti na radu za 25%. Firma Henkel želi poboljšati svoju izvedbu i u 2015. godini te već radi na određivanju privremenih ciljeva za 2020. godinu. Henkel svoj vodeći položaj na području održivosti ne vidi samo kao odgovornost, već kao način na koji neprestano može jačati svoju konkurentnost.

 

Tri strateška principa su ključna za provođenje strategije održivosti: proizvodi, partneri i ljudi. Firma Henkel usmjerava se na razvoj proizvoda koji pružaju veću vrijednost i bolju izvedbu, a imaju manji učinak na okoliš. Cilj firme Henkel je zajedno s partnerima poboljšati proizvod duž cijelog lanca vrijednosti. Ključno za postizanje ambicioznog cilja firme Henkel do 2030. godine je aktivna uključenost zaposlenika.

 

Program firme Henkel ``Ambasadori održivosti`` važan je alat u ostvarivanju tog cilja. Ovaj program zaposlenicima omogućuje jasan uvid u to šta je održivost i omogućuje im da važnost održivosti prenesu na saradnike, dobavljače, kupce, potrošače i djecu u školi. Od pokretanja programa u julu 2012. godine, više od 3.800 zaposlenika u 70 zemalja postalo je ambasadorima te su svoje znanje prenijeli na  36.000 školske djece u 37 zemalja.

 

Postignuća firme Henkel na području održivosti  ponovo su prepoznata 2014. godine kada je firma zauzela vodeća mjesta na raznim nacionalnim  i međunarodnim listama i indeksima održivosti. Firma Henkel uvrštena je u Dow Jones indekse održivosti od njihovog predstavljanja 1999. godine te je osam puta bila rangirana kao vodeća firma u industriji.  Firma Henkel 14 godina za redom uvrštena je i u etički indeks FTSE4 Good.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.