x

G-Power se u svojem klasičnom duhu pobrinuo za BMW M4!

Automobilski svijet na BMW M4 generalno gleda kao na sjajan vozački automobil, ali istovremeno mu nemali broj kritičara zamjera donekle pitom izgled (danas kada i osnovni dizel može izgledati slično uz tvorničke styling pakete) i isto takvu ispušnu notu. „Više posla za nas”, vjerojatno smatraju u tuning kompaniji G-Power…

Kako automobil koji prema nekima ne plijeni dovoljno pozornosti za tu klasu učiniti mamcem za poglede s jednom jednostavnom izmjenom? Jarko narančasta folija jedan je od potencijalnih načina koji je odabrala i G-Power ekipa uz još poneki dodatak poput suptilnog prednjeg razdjelnika ojačanog ugljičnim vlaknima i 21-inčnih Hurricane RR naplataka od legure u shemi boja karakterističnoj za GTS izvedbu. Svidjela vam se dodatna doza „bling-blinga” ili ne, imajte na umu da je taj dio posla tek obavljen usput. Glavnina je odrađena ispod površine s ciljem da se ovaj sportski kupe performansama približi klasi superautomobila.

 

Njemački inženjeri i kompjuteraši uspjeli su iz potentnog trolitrenog 6-cilindričnog turbo motora izvući dodatnih 249 KS i 210 Nm, pa tako konačna izlazna snaga i okretni moment ovog modificiranog M4 iznosi prilično impresivnih 670 KS i 760 Nm. Remap ECU jedinice interno nazvan G-Power Bi-Tronik 2 V4 i potpuno izmijenjene turbine s većim, ali lakšim lopaticama u najvećoj su mjeri utjecali na ovaj porast snage, a valja spomenuti i lakši ispušni sustav izrađen od titana s karbonskim završecima ispušnih cijevi promjera 90 mm. Sve to na kraju je rezultiralo ubrzanjem do stotke u trajanju od 3,5 sekundi i maksimalnom brzinom koja sada iznosi 330 km/h. Automobil je u klasičnom G-Power duhu sada znatno brži, ali i stabilniji zahvaljujući setu podesivih opruga i amortizera.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.