x

Glickenhaus SCG003S – ručno rađena zvijer!

Osim što je sajam u Ženevi donio hrpu vijesti o razno raznim serijskim modelima, na njemu je jedan manje poznatih proizvođača, Glickenhaus, predstavio svoju viziju super-automobila.

SCG003S je prvi serijski model iz Glickenhausa, tvrtke koju je osnovao jedan od poznatijih filmskih producenata i auto kolekcionara, doduše većinom Ferraria, Jim Glickenhaus. Inače,  potencijalni kupci će SCG003S moći bez ikakvih problema voziti običnim cestama. To i ne bi bilo toliko čudno da se ne radi o modelu koji na Nurburgringu bez ikakvih problema postiže prolazno vrijeme od 6:30 minuta, a što je znatno manje u odnosu na neke od poznatijih mu konkurenata.

 

I prije no što uopće krene u prodaju, SCG003S se može podičiti titulom najbržeg cestovnog automobila, ali ujedno i jednim od najsnažnijih. Za to je u prvom redu zaslužan 4.4 litreni V8 pogonski agregat u bi-turbo verziji koji razvija, barem prema posljednjim informacijama koje su bile dostupne, 750 konjskih snaga pri okretnom momentu od 850 Nm. Međutim, Glickenhaus ponosno ističe kako već spomenuti motor bez ikakvih problema može biti nabildan i do 800 KS. Naravno, ovolika konjica omogućuje i ludo ubrzanje do stotke koje iznosi manje od tri sekunde.

 

Kao što to i priliči jednom super-automobilu, SCG003S razvija zavidni downforce ilitiga po naški aerodinamični potisak koji se kreće oko 700 kilograma. Pošto je izrađen u tzv. modulima, Glickenhaus ističe kako se SCG003S iznimno lako popravlja i eventualni kvarovi se mogu brzo i efikasno otkloniti. Međutim, najbolje od svega tek dolazi. Pošto se radi o super-automobilu koji je legalan za vožnju običnim cestama,  Glickenhaus je razvio sustav koji podiže cijeli automobil kad se na cesti pojavi kakva prepreka poput naprave za smirivanje prometa ili rečeno svakodnevnim jezikom ležećeg policajca.

 

Što se tiče dizajna, SCG003S je oblikovan kao tipičan super-automobil. Uz hrpu razno raznih aerodinamičnih dodataka, ovakvih i onakvih usisnika zraka, valja istaknuti prednje i stražnje naplatke veličine 20, odnosno 21 inč i masivne karbo-keramične kočione diskove veličine 380 i 360 mm.

 

SCG003S će biti proizveden u ograničenom broju primjeraka, a za jednog od njih kupac će morati izdvojiti više od milijun dolara. Takva cijena je opravdana zbog činjenice kako će gotovo cijeli auto biti ručno rađen, a proizvodnja kreće već ovog ljeta u Italiji.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.