x

Hyundai Veloster napad na titulu kralja Cupea !

Iako je predstavljen početkom 2012. godine na automobilskom sajmu u Detroitu Hyundai Veloster je tek krajem 2012. i početkom 2013. godine počeo privlačiti pažnju javnosti. Takvu pažnju privukao je upravo i našoj redakciji jedan narandžasti Hyundaijev ljepotan.

Za one koji nisu upućeni portal eksluziva.ba je na korištenje u svrhu promovisanja dobila vozilo Hyundai Veloster kako bi se i sami uvjerili u kvalitetu Hyundai vozila i njihovog novog mališana koji kako i sam naslov teksta kaže napada na titulu kralja Coupe segmenta. U jarko narandžastoj boji vrlo upečatljivo i sa izneneđenjem gledamo u vozilo koje na prvi pogled ne ostavlja dojam neke velike novine na cesti. Ali već po prvom otvaranju vrata shvatamo da se radi o potpuno zanimljivom i inovativnom vozilu za koje će vam trebati malo vremena da se naviknete na njegov izgleda kako vanjski, tako i u unutrašnjosti.

Prvo što vas ostavi bez teksta su treća vrata (i ne, ne mislimo na gepek), već desna zadnja vrata kojih sa vozačeve strane nema. Zatim zaobljeni zadnji kraj vozila koji ako iz prve pogledate ne izgleda tako pregledan iz unutrašnjosti, ali vas onda iznenadi staklena ploha iza zadnjih sjedišta koja vam vrlo dobro daje preglednost o tome šta se iza vas dešava.

Na testu, na raspolaganju smo imali DOHC 16V motor sa 136KS upregnutih u 1.6cca sa 6 stepenim manuelnim mjenjačem koji je sa ovom šasijom bio pomalo smiješan i na niskim obrtajima dok bi sa malo težom nogom na gasu podario tračak brže i sportske vožnje zahvaljujući odlično riješenim podvozjem. Lagana upravljivost i odlično postavljeno vješanje daje sigurnost na zavojitim putevima i vozilo prati svaki pokret volana baš onako kako vi želite. To Hyundai Veloster postiže upravo prednjim ogibljenjem McPherson, poprečni stabilizator i zadnjim ogibljenjem sa torzionim profilom sa poprečnim stabilizatorom. Udobnost u vožnji definirana je i udobnim sjedištima koje „grle“ tijelo i drže ugodno u sjedećoj poziciji i prilikom bržeg prolaska kroz krivine.

Za sigurno zaustavljanje tu su diskovi na svim točkovima sa ABS - sistemom protiv proklizavanja kočnica i EBD - elektronsku raspodjelu kočione sile - vozilo prilikom naglog kočenja dozira snagu kočenja u odnosu na težinu koja je raspoređena po osovinama. Vozilo koje nam je Hyundai BiH ustupilo je u paketu opreme imalo električne podizače stakala, el. centralu bravu, klima uređaj, CD MP3 player sa ekranom osjetljivim na dodir, bord kompjuter i mnogo toga. Kada smo kod sigurnosti na početku smo spomenuli treća vrata. Upravo ta treća vrata su vam baš zbog toga da ne bi kojim slučajem ostali bez lijevih zadnjih vrata negdje na cesti i da bi vaši saputnici bili sigurni pri izlasku iz vozila. Osjećaj vožnje je jedinstven i Veloster će sigurno mnogim proizvođačima u coupe segmentu vozila pomutiti račune, iako malo čudan dizajn vozilo je kvalitetno i pouzdano s tim da bi prema mišljenju mnogih plastika unutra vozila mogla biti nešto kvalitetnija i mekša, kao i problem kod sjedenja krupnijih osoba na zadnjem sjedištu zbog manjka prostora za glavu, dok je za noge sasvim dovoljan, ali ovdje je riječ o coupe tako da su to minimalne zamjerke.

Potrošnja tokom vožnje je bila oko 7.5 litara na 100 kilometara u prosjeku. Sigurno da bi dizle izvedba bila nešto ekonomičnija, a za one željne ubrzanja tu je i verzija sa turbo punjačem. Veloster je da zaključimo pravi mali coupe koji bi za one sa tek osnovanom porodicom sa momačkim / djevojačkim duhom omogućio da se osjećaju slobodno i zajedno uživaju u vožnji  da budu primijećeni i da zainteresuju okolinu.  Ako ste se pronašli u nekom od ovih opisa onda je Hyundai Veloster upravo vozilo za vas. 

Ovim putem se zahvaljujemo auto-kompaniji Hyundai BiH na ukazanom povjerenju i na mogućnosti da prezentujemo vozilo Hyundai Veloster našim vjernim čitateljima. Više informacija o opremi vozila i konfiguraciji motora možete naći na oficijelnom sajtu Hyundai BiH.

ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.