x

Je li Lorinser dovoljno „začinio” novu E-klasu?!

Tuning paket koji je njemački Lorinser pripremio za aktualnu generaciju Mercedes-Benz E-klase donekle je suzdržan, no cilj ovdje nije bio ganjati neke ekstremne sfere, već podići dojam za jednu razinu. Je li to odrađeno uspješno?

Kada je Mercedes-Benz predstavio novu generaciju E-klase otprilike u ovo doba prije godinu dana, teško da se itko mogao nazvati iznenađenim, s obzirom na to da su njezine linije ukorak pratile ostatak limuzinskog dijela familije – manje C-klase i veće S-klase. Drugim riječima, izgledala je sjajno, ali pomalo dosadno. Istini za volju, tek bi joj rijetki kupci ove sorte vozila to htjeli uzeti za zlo. Ako netko ipak smatra da E-klasa treba redizajn određenog stupnja koji bi malo „začinio” limuzinu srednje veličine, uvijek postoje „aftermarket” tuning kompanije kojima je takvo nešto u opisu posla.

 

Pa, pogledajmo koja je područja Lorinser odredio kao ona koja najviše žude za poboljšanjima. Ono što prvo upada u oči novi su kotači, dvobojna 21-colna izdanja RS11-ica koje više nego dobro popunjavaju kućišta, dok su ostale modifikacije daleko manje upadljive prosječnom oku, ali zapravo odrađuju dobar posao naglašavanja sportske note ovog automobila. Dodaci su redom ojačani ugljičnim vlaknima, a uključuju prednji spojler, pragove i stražnji difuzor, uz vrlo suptilan spojler na prtljažniku. Četiri ovalna kromirana završetka ispušnih cijevi dovršavaju sliku straga, a kako fotografije pokazuju, Lorinser će vrlo rado zamijeniti originalnu trokraku zvijezdu svojim natpisima.

 

Softverskim trikovima snaga E43 izvedbe, odnosno njezinog trolitrenog V6 motora s dva turbopunjača, podignuta je s originalnih 400 KS na 440 KS, pa je Lorinser u skladu s time prekrstio ovaj model u E50.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.