x

Još jedna užasna ideja iz Forda!

Moramo se suočiti s istinom da će naša djeca i unuci doživjeti drugačije vrste masovnog prijevoza nego što mi znamo. Autonomna tehnologija, električni auti, ride-sharing… budućnost kuca na vrata.

Proizvođači će se svakako morati prilagoditi budućnosti i u Fordu su toga itekako svjesni. Business Insider je nedavno popričao s Mark Fields-om, direktorom Forda. Ford nastavlja sa svojim planovima za ulaganje 4,5 milijardi dolara u 13 novih električnih vozila do 2020. godine. Da, Mustang i F-150 su također na tapeti struje. “Naša vizija industrije, prije 15 godina do danas, je da će biti više elektrificirane ponude nego motora s unutarnjim izgaranjem. Na taj način želimo izgraditi ugled oko toga. Želimo biti lider u tom području,” naveo je Fields.

 

Ford tvrdi da će 2021. godine imati svoj prvi autonomni automobil spreman za komercijalnu upotrebu. Radit će bez ljudske intervencije, što znači da će se klasificirati kao četvrta razina autonomije i neće imati papučice gasa, kočnice ili volan. Neće biti u potpunosti na struju, ali sigurno neka vrsta hibrida. Neimenovani model bit će dio “ride-sharing” flote u urbanim područjima te se neće prodavati individualnim kupcima.

 

Zbog masivnog ulaganja u električna i autonomna vozila, Ford zna da će postati druga vrsta tvrtke nego što je sada. “Naš poslovni model tijekom mnogo godina je ovisio o vozilima koje prodajemo. Sada smo u potrazi za ekosustavom te gledamo usluge i prihode, radi se potrazi izvan same prodaje vozila,” dodao je Fields. Nedavno, Ford je najavio partnerstvo s BMW-om, Daimler-om i VW-om kako bi izgradili 400 stanica za punjenje u cijeloj Europi. Izravno je bačena rukavica u lice Tesle.

 

Ford će uvijek biti aktivan u autoindustriji, ali samo dodaje holističke elemente mobilnosti. Na primjer, Ford je osnovao podružnicu Ford Smart Mobility posebno za investiranje u nove usluge prijevoza. Čak su se udružili s kompanijom iz San Francisca koja pruža uslugu iznajmljivanja bicikala. Kakvi su to planovi?!

 

Uskoro ćemo ovako vidjeti automobile.

 

Možemo očekivati da ćemo 113 godina staru kompaniju vidjeti u nekom poslovnom modelu koji će se poprilično razlikovati od sada, već starinskog poslovnog modela. Razumijem kako svijet, tako ni svijet automobila ne može funkcionirati stalno na isti način. Samo mi je teško, kao zaljubljeniku u vožnju, prihvatiti činjenicu da će se u samoj srži način vožnje jednog dana u potpunosti promijeniti. Sve više postaje bitnije odredište, a ne putovanje. Sve će se temeljiti na što bržem i ekonomičnijem dolasku, dok će one trenutke uživanja u samoj vožnji vrijeme skroz izbrisati.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.