x

Kad Audi počne slijediti Ford… Drift-mod!

Ne, ovo nije priča o nekom slučajnom ili dogovorenom rivalstvu na auto-cesti ili nekoj utrci ubrzanja. Ovo je priča o Fordovom Drift-modu upravljanja predstavljenom na novom Focusu RS, čime je Ford očito pokrenuo novi trend u svijetu automobila.

Uglavnom, smiješan je onaj dio priče u sklopu kojeg se navodi o kojem se Audijevom modelu s tom drifterskom opcijom zapravo radi.

 

Otkad su u Ingolstadtu nabavili najnoviju generaciju fotokopirnog stroja, Audijevi SUV-modeli ne prestaju nicati poput gljiva poslije kiše. Originalni predložak je naravno model Q7 koji su tajnice očito protumačile kao dobru bazu za nove i manje modele s Q-oznakama, pa je ubrzo na tržište izmilio model Q5, a zatim i Q3 i Q2 kao daljnje smanjivani modeli.

 

Uglavnom, radi se o automobilima koji s bilo kakvom sportskom orijentacijom imaju veze otprilike koliko i Mladen Grdović s apstinencijom.

 

No to svejedno ne sprječava Audi da svako toliko uz oznaku tih modela nalijepi slovo „S“ i te predimenzionirane kompakte i karavane svijetu predstavlja unutar domene sportski-orijentiranih automobila.

 

Realno gledano, usprkos relativno paprenoj cijeni u odnosu na konkurenciju, Audi Q5 na tržište nije donio ništa pretjerano novog. Izuzev Quattro-pogona (koji više i ne liči sam na sebe), hrpetine tehnoloških tričarija i par ekrana zapravo ni ne znam što bi se vezano uz ovaj model moglo klasificirati kao nešto posebno. Q5 ima karoseriju i podvozje u kombinaciji s četiri kotača, volanom i nekoliko sjedala. Ima mjenjački sklop, sustav pogona i onaj kočioni koji brine o pravovremenom zaustavljanju nekih 1,8 tona teške karoserije i to je u pravilu to.

 

Isto tako ovaj Audi ima i hrpetinu opreme – što standardne, što dodatne, pa ga sve to skupa trpa u tzv. „Premium“ segment tržišta – baš kao i ostale modele koji dolaze iz Ingolstadta. Uglavnom, poseban ili ne, Q5 je prisutan i prodaje se u sve većem broju primjeraka, što u prijevodu znači da je kao model odlično prihvaćen od strane kupaca.

 

Iskreno ne znam kakav je tipičan kupac ovog automobila. Ne znam ni može li se stvoriti neka „špranca“ takve osobe, pa je za pretpostaviti da se radi o čovjeku koji jednostavno voli sjediti na povišenom mjestu za volanom i uživati u svemu onome što nudi relativno praktično posložena karoserija.

 

Nekim je kupcima ovog Audijevog modela očito bitan i onaj faktor uštede, pa iz tog razloga postoje diesel-motori u ponudi vezanoj uz ovaj model, a nekima je pak potrošnja goriva apsolutno nebitna stavka. Takvima je važnije ona nekolicina brojki koje opisuju snagu i performanse ovog modela, pa se iz tog razloga i na Q5-ici našlo slovo „S“.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.