x

Kao naučnofantastični film: Šta nas čeka u 2014.?!

Prepustili smo tehnologiji da zavlada našim životima i sada je vrijeme da zavladamo mi njom - poručuju naučnici dok objašnjavaju koncept ``kompjutera u mozgu``.

Gugl naočare su već demode. U poređenju sa najnovijom tehnologijom koja nas čeka u 2014. godini, sve izgleda blijedo.

Kompanija iz Silikonske doline ``Neuro skaj`` gleda ispred svog vremena.

Oni u saradnji sa ``Matelom`` stvaraju moćne igračke među kojima su slušalice koje mogu pročitati raspoloženje onoga ko ih nosi i da u skladu sa time puste muziku.

Istraživači i programeri od Egipta do Velike Britanije i SAD usavršavaju sposobnost kompjutera da očitaju ljudske emocije, poznato kao i ``afektivno računarstvo`` - hvale se kreatori.

Pored toga, u 2014. godini možemo očekivati još novina koje će izgledati kao iz naučno-fantastičnog filma.

Borba za kupce

Pokušavanje da zadržite kupca, bit će borba koja će koristiti za sada nevjerovatna sredstva.

Jedna od kompanija u Manili nudi posjetiocima blisko iskustvo sa zombijima. Korisnici onda moraju pronaći lijek protiv zombi apokalipse, ili umrijeti pokušavajući.

U Njujorku kilometarske kolone ljudi čekale su ispred Muzeja moderne umjetnosti kako bi osjetili iskustvo Kišne sobe. Padanje kiše prestajalo je onda kada čovjek uđe u sobu.

I ono što će oduševiti sve ljubitelje igrica je da će slušalice tokom igre omogućavati igračima da uđu u igricu, pa da izgleda kao da fudbal igraju na terenu.

Vizuelno će biti novi način nadmetanja

Tako je kompanija Tako bel napravila virtuelne kupone koji nestaju za 10 sekundi. Imate samo 10 sekundi da uslikate kupon i dobijete popust. Nakon toga, on nestaje.

Kraj anonimnosti je neminovan

Veliki brat nas stalno posmatra, a bit će sve gore i gore.

Proizvođači grickalica ``Mondelez`` testirali su pametnu policu sa senzorima koja po obliku lica ljudi ``shvata`` koje će proizvode izabrati.

Također, kompanija ``Nec`` napravila je sistem za prepoznavanje lica da prodavci mogu lakše prepoznati VIP kupce.

Izvor: 24sata.rs/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.