x

Koenigsegg Agera RSR – pametnom dosta!

Koenigsegg Agera polako odlazi iz ponude, a njenu ulogu preuzima još naprednija Regera. Ipak, Ageri se ne žuri s odlaskom te neće otići bez podignute prašine iza sebe…

Predstavljen 2011. godine, Agera je konstantno evoluirala u rasni ultra-ekskluzivni, snagom naturpijani hiper-automobil koji je gledao ravno u oči Bugattiju i ostalim predstavnicima kluba 400+ km/h. Njezine varijante One:1 i RS, pogotovo pozlaćena Agera RS Naraya predstavljaju vrhunac modela. Ipak, čini se da to nije ono najbolje što je švedski proizvođač izvukao iz Agere, predstavljajući nam tako model baziran na Ageri RS, nazvan RSR. Posljednja varijanta Agere je najavljena na auto showu u Genevi, a zamišljena je da se predstavlja u tri verzije (u tirkizno plavoj, crnoj i bijeloj boji). Predstavništvo Koenigsegga u Japanu najviše je zaslužno za posljednju odu Ageri.

 

Vizualno, Agera RSR dolazi s odvojivim hardtop krovom i vlastitim identitetom, kojeg samo zagriženi Koenigsegg zaljubljenici mogu razlikovati od običnog RS modela. Krovni otvor za zrak je napravljen kao i na modelu One:1, a tu je i veliki karbonski spojler kao sastavni dio svakog Koenigsegg modela. Stražnji dio automobila je posebno izveden te ima pomična krilca. Netko bi pomislio da pričamo o novom borbenom avionu. A i pogonski sustav je blizu performansama aviona. Poznati 5,0 litreni V8 twin-turbo motor koji razvija 1 160 konjskih snaga.

 

Napomenimo i suludih 1289 Nm okretnog momenta. Zapravo, u ovu varijantu su prvo htjeli staviti motorizaciju iz modela One:1, koja broji 1346 konjskih snaga i čak 1371 Nm okretnog momenta, ali zašto pretjerivati. I pametnom je ovo dovoljno. Opet su dokazali kako zaista stvaraju remek djela autoindustrije i sve se više veselimo budućim modelima

 

Nadamo se kako ovakav automobil neće biti pronađen jednog dana u nekoj zapuštenoj garaži, prašnjav i ostavljen. Nadamo se da su sva tri rasprodana modela došle u ruke ljudima koji zaista cijene automobile i koji znaju kako s njima postupati. Ageri još jednom naklon do poda na svojim prekrasnim hiper-automobilskim pričama. Iako, dolazi u obzir i mogućnost da će biti kao i s Pagani Zondom, koja dugo, dugo vremena odolijeva zubu vremena.

 

Izvor: automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.