x

Koenigsegg u Ženevi predstavlja nešto posebno!

Svi putevi vode u Ženevu, a auto-moto javnost ispunjena je hrpom vijesti o raznim novitetima koji su predstavljeni na sajmu. Međutim, u moru običnih automobila, dva se ističu poput sante leda na pučini

Na spomen imena proizvođača čije posljednje uratke donosimo u tekstu vrlo vjerojatno će se mnogima iznad glave pojaviti upitnik. Zato prije bilo kakvog spomena o kakvim se modelima radi nešto o Koenigseggu. Koenigsegg je tvrtka iz Švedske osnovana ne tako davne 1993., odnosno 1994. godine, a koja se primarno bavi proizvodnjom i konstruiranjem superautomobila. Međutim, u moru i rastućem trendu proizvodnje mišičavih snagatora pomalo se stječe dojam da superautomobil može proizvesti baš svatko. Svjestan toga, Koenigsegg je odlučio predstaviti nešto posebno.

 

Kao što je čest slučaj danas, Koenigsegg je svoj superautomobil nazvao prema mitološkom biću koje izgleda pomalo čudno, ali i zastrašujuće. Na svu sreću izgled Agere RS Gryphon je sve suprotno izgledu mitološkog čudovišta izuzev motora koji razvija performanse koje se mogu bez ikakvog problema usporediti s čudovištem. Bi-turbo motor razvija ni više ni manje nego 1.341 konjske snage! Tolika konjica znači i dobar omjer snaga/masa koji je Koenigsegg gotovo izjednačio.

 

Međutim, performanse nisu te koje Gryphon čine posebnim. Naime, Koenigsegg je gotovo čitavu karoseriju izradio od karbonskih vlakana koja su upotpunjena ni manje ni više nego 24 karatnim zlatom od kojeg su izrađeni različiti bedževi, oznake i drugi oku ugodni detalji. Zašto bi samo eksterijer bio prepun karbona kad može biti i interijer? Uz jedne od najfinijih materijala, interijer je oplemenjen poliranim karbonskim vlaknima,  posebno izrađenim sjedištima koje podupiru tijelo vozača i krovom koji vozač po potrebi može bez prevelike muke ukloniti. Naravno, ne treba naglašavati ostatak opreme koji je prepun luksuza.

 

Uz mitološku zvijer, Koenigsegg je na sreću dvojice sretnika koji s nestrpljenjem čekaju isporuku, proizveo nešto slično Gryphonu ali u topless izdanju, model Regera. Za razliku od svog brata, Regera je malčice snažnija. 5-litreni V8 motor razvija ni više ni manje nego 1500 konjskih snaga! Motor je uparen s tri elektromotora, a sve to mu omogućuje ubrzanje do 300 km/h za oko 10 sekundi. Da, da. Dobro ste pročitali.

 

Za upravljač Regere mogu sjesti, nažalost, samo odabrani, a već spomenuti dvojac koji je – anoniman – moći će nakon sajma sjesti u svoje nove limene ljubimce i odvesti se u nepoznatom smjeru. Dva proizvedena primjerka dolaze u različitim bojama kodnih naziva „British Racing Green“ i „candy apple red“.  Ne treba posebno naglašavati hrpu karbonskih vlakana i razno raznih spravica i dodataka koji Regeru pretvaraju u luksuznu jurilicu ludih performansi.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.