x

Koliko je Porsche 911 GT3 sporiji od modela 918?!

Novi, točnije obnovljeni Porsche 911 GT3 brži je od prethodnika na Nurburgringu. Šokirani? Naravno da ne. Preostaje jedino odgovoriti na pitanje kolika je razlika između dva u osnovi ista automobila, kao i koliko se 911-ica ovime približila hiperautomobilu proizvedenom pod istim krovom – modelu 918.

Žuti Porsche 911 i hrpetina nepreglednih zavoja ukupne duljine 20,7 kilometara koji sačinjavaju fantastičan svijet famozne Nordschleife trkaće staze, iliti poligona za dokazivanje kako većina proizvođača danas vidi istu – dva su pojma koja ovako zajedno stavljena u rečenicu bude neka sjećanja na Yellowbird i 1987. godinu. Od tada je prošlo već 30 godina, a ovoga se puta u srcu Njemačke žutio potpuno novi 911 GT3, koji je na nedavno održanom sajmu u Ženevi predstavljen u dorađenoj verziji s modifikacijama koje su daleko od samo kozmetičke naravi. Porscheov tim stručnjaka doveo je novi automobil na startnu liniju s ciljem da demonstrira svijetu što je rađeno proteklih mjeseci i kako je u praksi vidljiv napredak postignut izmjenama koje su rezultirale 25 KS jačim 4,0-litrenim atmosferskim bokserom sa šest cilindara (uhh, kako to zvuči ispravno), pa isti sada razvija okruglih 500 KS, a određene promjene dobile su i komponente aerodinamičkog paketa na prednjem i stražnjem dijelu s ciljem da se olakša strujanje zraka oko vozila.

 

7 minutes, 12.7 seconds: The 911 GT3 sets a new best time from Porsche AG on Vimeo.

Ne zvuči kao mnogo, ali na stazi kao što je Nordschleife ove promjene vrijede čak 12,3 sekunde, koliko iznosi razlika između prethodnika i novog modela. Time je posljednja iteracija miljenika mnogih automobilskih medija kada su u pitanju sportski automobili postala najbrža 911-ica na Zelenom paklu s ostvarenim vremenom od 7 minuta i 12 sekundi. Pohvalno vrijeme postignuto je uz upravljač u rukama Porscheovog testnog vozača Larsa Kenna u modelu opremljenom PDK mjenjačem (podsjetimo se da je od redizajna GT3 dostupan i s ručnim mjenjačem), ali i nekim stavkama s popisa dodatne opreme koje su u ovakvoj situaciji itekako bile od koristi, a radi se o ugljično-keramičkim kočnicama, zakretnim stražnjim kotačima i Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama. Sve navedeno dostupno je krajnjem kupcu.

 

„Prije nekoliko godina ovakva vremena po krugu mogla su biti ostvarena samo s čistokrvnim trkaćim automobilima s glatkim gumama. Novi GT3 to može ostvariti sa skromnijom snagom, a unatoč tome potpuno je prilagođen svakodnevnom korištenju”, rekao je direktor za GT liniju proizvoda Andreas Preuninger. Za kraj, podsjetimo da je Porscheov ultimativni cestovni model 918 Spyder istu stazu okružio za 6 minuta i 57 sekundi.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.