x

LaFerrari i Porsche 918 Spyder prošli kroz Zagreb!

Rado viđeni gosti u jednom Monte Carlu, koji slovi kao raj na Zemlji za sve ljubitelje supersportskih, ekskluzivnih ili na bilo koji drugi način zanimljivih automobila, ovih su se dana takozvani hipersportaši LaFerrari i Porsche 918 Spyder nakratko provozali hrvatskom metropolom. Ako su ondje pojava, ne treba naglašavati koliku su pažnju javnosti ovdje pritom dobili.

Bilo da pripadate grupi ljudi kojima su ovakvi automobili predmet fascinacije ili ste pak jedni od onih koji na njih gledaju kao na puko prese*avanje uz obavezan komentar da „sigurno troše deset puta više od vašeg Punta”, činjenica je da ćete imati neki komentar. A upravo u tome leži smisao automobila ovakvog kalibra.

 

Iako se također radi o fenomenalnom sportskom automobilu čije lansirne sposobnosti nikoga neće ostaviti ravnodušnim, 911 Turbo S Cabrio u ovakvom je društvu teško dolazio do izražaja čak i uz jarko narančastu boju karoserije. LaFerrari i 918 Spyder svojom ekskluzivnošću i daleko dramatičnijim vizualima ipak pripadaju jednom drugom svijetu koji je u pogledu privlačenja pozornosti jedinstven. Osobito se to odnosi na LaFerrari, pored kojeg čak i 918 Spyder izgleda pomalo pitomo. Jedino što je nedostajalo da slika bude potpuna je McLaren P1.

 

Podsjetimo da LaFerrari pokreće 6,3-litreni atmosferski V12 motor maksimalne snage od 789 KS pri 9000 o/min i okretnog momenta od 700 Nm pri 6750 o/min, te straga smješteni elektromotor snage 161 KS i okretnog momenta od 270 Nm. Ultimativni hipersportaš iz Maranella uz 7-stupanjski prijenosni sustav s dvostrukom spojkom i stražnjim pogonom lovi stotku za manje od 3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 350 km/h. U kupe izdanju proizveden je u limitiranoj seriji od 500 primjeraka.

 

Porsche 918 Spyder s druge strane ima manji 4,6-litreni atmosferski V8 motor s maksimalnom snagom od 608 KS pri 8700 o/min i okretnim momentom od 530 Nm pri 6600 o/min, ali i dva elektromotora od kojih jedan osigurava dodatnih 127 KS, a drugi 154 KS. 7-stupanjski prijenosni sustav s dvostrukom spojkom prenosi snagu na sva četiri kotača. Navodi se ubrzanje do stotke u trajanju od 2,6 sekundi, maksimalna brzina od 345 km/h, te podatak o ukupno 918 proizvedenih primjeraka.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.