x

Lamborghini i najava koja vam se (možda) neće svidjeti!

Iako Hibride mnogi tek jedva podnose, u službi brzine i performansi su se upravo ti naelektrizirani strojevi pokazali punim pogotkom. No zbog nekih je prošlih vremena i heroja iz djetinjstva svejedno tužno čitati ovakve najave…

Ukoliko među auto-entuzijastima postoji osoba koja nikada nije čula za Lamborghini, za pretpostaviti je kako se ne radi o stvarnom auto-entuzijasti, već o najobičnijem pozeru. Znate, jednom od onih koji se prave finima i glume intelektualce, te „nikad ne slušaju narodnjake“, a svaki su vikend u nekom narodnjačkom klubu i sve pjesme znaju napamet i prije nego su izašle u javnost.

 

Uglavnom, takvi (nadam se) ni ne prate ovaj naš maleni internetski kutak posvećen svijetu automobila i teme koje u sklopu njega objavljujemo, pa dosta o tome.

 

Uostalom, ono što je u samoj biti ovog teksta svodi se na nove puteve kojima će Lamborghini ubuduće kročiti.

…a mnogima ti putevi neće biti nimalo interesantni.

 

Naime, pregledavajući ovogodišnje informacije vezane uz salon automobila u Frankfurtu, naletio sam na kratak intervju proveden od strane australskog magazina Car Advice s glavnom i odgovornom osobom na čelu R&D divizije u Lamborghiniju, gospodinom Mauriziom Reggianijem.

 

G. Reggiani je unutar tog kratkog intervjua objelodanio nekolicinu detalja oko Roadster S-verzije modela Aventador (o kojem slijedi zasebna tema, jer je j**en), te nekolicinu ideja vezanih uz budućnost ove slavne marke.

 

I naravno da se unutar čak i tako kratkog intervjua spomenula elektrifikacija ne samo budućih modela, već i nekih postojećih.

 

Da…ako kojim slučajem nisam bio dovoljno direktan, ajmo ovako: Lamborghini uskoro počinje proizvoditi PHEV (Plug-in Hybrid) automobile.

 

„ Kada bih predviđao iduće korake u domeni auto-industrije koja podrazumijeva proizvodnju super-automobila, PHEV vidim kao sljedeći skok u tehnološkom smislu. Isto tako moram priznati da ne vidim električne automobile kao primjerene za tu kategoriju unutar auto-industrije.

 

Što se tiče maksimalnih brzina, težine samih baterija, te smještaja i „pakiranja“ istih, već smo uznapredovali u traženju novih rješenja koja bismo mogli primijeniti na novim generacijama automobila marke Lamborghini, ali i nekih postojećih.

 

Apsolutno smo fokusirani na PHEV-tehnologiju, te je vidimo kao jednu od okosnica nove generacije Lamborghinijevih automobila, ali na svemu tome još se uvijek radi – pogotovo u smislu smanjivanja mase baterija“.

 

To su ukratko bile riječi g. Reggianija i time je zapravo potvrđeno sve ono što se nagađalo čak i prije pojavljivanja koncepta Asterion LPI910-4.

 

Podsjetimo; taj je Lamborghinijev koncept prezentiran svijetu prije otprilike tri godine i svoju je premijeru u konceptnom izdanju doživio zajedno s hibridnim 5,2-litarskim V10 motorom iz modela Huracan, na koji su inženjeri u Lamborghiniju zakačili čak tri električna motora ukupne snage od 296 konja. Time je već tada najavljena omanja revolucija i vizija budućnosti marke koju g. Reggiani zajedno s ostatkom najviše pozicioniranih ljudi u Lamborghiniju itekako zagovara.

 

…a onda je tu i Audi u čijem je Lamborghini vlasništvu, te koji sigurno neće dozvoliti da Lamborghini „stane“ na ovim granama na kojima jest, već je ideja (očito) ići ukorak s vremenom i Lamborghini usmjeravati prema budućnosti, umjesto da se imidž tvrtke bazira striktno na prošlim vremenima.

 

(srećom pa upravo blejim u poster na kojem je Lamborghini Countach LP5000 S QuattroValvole, pa mi je lakše pisati sve ovo, iako mi se oči vlaže više nego inače)

 

Uglavnom, kako je i gore navedeno, Lamborghini Aventador Roadster S će se u sklopu ovog našeg malenog internetskog kutka posvećenom svijetu automobila predstaviti u sklopu zasebnog teksta, dok je bit ovog bila u informaciji koja će nekima sjesti upravo tamo gdje treba, dok će nekim drugim zaljubljenicima u svijet na četiri kotača ova vijest doći poput udarca nogom u glavu.

 

No bilo kako bilo, g. Reggiani je samo potvrdio ono što je i prije tri godine najavljeno, pa oko svega toga ne treba stvarati previše drame.

 

Uostalom, Lamborghini će prema svemu sudeći i dalje ostati najluđi i najkičastiji proizvođač automobila, pa će i njihovi novi modeli biti ludi poput struje – samo s više žica.

Sve ostalo je manje važno, zar ne?!

 

Izvor: Automobili.hr

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.