x

Maneken u racionalnom odijelu

Sa drugom generacijom i20 modela Hyundai je ponudio moderan i originalan dizajn, iznatprosječno komforan i funkcionalan enterijer, praktičan prtljažnik i ekonomičan osnovni benzinski motor sa četiri cilindra... 

 
 

Hyundaijevi mali gradski automobili nikada se nisu posebno isticali, ali je na njima korejski proizvođač izgradio dobar dio svog današnjeg imidža. Sa par benzinskih i dizelskih motora od kojih je najjači imao 110 KS, korektnim dizajnom, prostranim i solidno opremljenim enterijerom Evropljanima se početkom vijeka prvo nametnuo Getz. Iz današnje perspektive bio je to solidno skrojen automobil, koji zahvaljujući jednostavnim linijama danas izgleda bezvremenski.

 

Koliko je Getz svojevremeno bio cijenjen najbolje potvrđuje podatak da je Hyundai, u trećoj godini prodaje, u Evropi uspio da isporuči 123.701 primjerak, a do kraja proizvodnje više od 550.000 jedinica. Korejci su tada zadovoljno trljali ruke. Getza je 2008. zamijenio moderniji i20. Novo ime, nova fabrika (Turska), novi dizajn... Iskreno, i20 je bio potpuno nov, ali ne i originalno dizajniran, jer je i najslabijim poznavaocima automobilizma bio „presličan“ tadašnjoj Opel Corsi. No, i pored te činjenice Hyundai je za šest godina, do 2015, prodao oko 450.000 jedinica prvog i20. I taj rezultat je Korejcima izmamio osmijeh na lice...
Druga generacija i20 je predstavljena na sajmu automobila u Parizu, 2014. godine.

Ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.