x

Marketinški stručnjak Saša Savić održao predavanje u Sarajevu!

Sarajevska Academy 387 jučer je bila mjesto susreta velikog broja stručnjaka iz svijeta biznisa, marketinga, komunikacije i poduzetništva. Razlog je bio dolazak Saše Savića, marketinškog stručnjaka i njegovo četverosatno predavanje, nazvano ``Marketing je mrtav, živio marketing``.

Nekadašnji radijski voditelj na Omladinskom programu Radio Sarajeva danas je uspješan direktor Mediacoma, najveće marketinške agencije u SAD. Njegova dragocjena iskustva primjenjiva su i na `male` ekonomije kakva je naša, stoga ne čudi ogroman interes za predavanje.  Predstavnik organizatora - agencije Fabrika, direktor Senad Zaimović je, najavljujući gosta, istakao kako se Saša Savić odrekao svog honorara u korist fondacije Obrazovanje gradi BiH, te projekta poribljavanja rijeke Neretve.

 

``Sistem u kojem živimo i djelujemo zahtijeva rast, i taj zahtjev za rastom je zahtjev za preživljavanjem``, naglasio je Savić u svojoj inspirativnoj prezentaciji. Kao jednu od polazišnih teorija, on je istakao poznati zakon Gordona Morea koje je rekao da će se ``Snaga i brzina kompjutera uduplavati svake dvije godine na osnovu smanjenja veličine tranzistora``.

 

Posljedica ove vizionarske ideje je rastući broj kompjutera koje ljudi koriste danas. Oni su integrisani u različite svakodnevne predmete oko nas - automobile, frižidere, sisteme grijanja te, naravno, telefone.

 

Procjenjuje se da će za pet godina u svijetu biti 50 milijardi povezanih mašina, a prije desetak godina internetom je bilo uvezano `samo` milion kompjutera.

 

Sve ovo dramatično se odražava na savremene načine poslovanja i komunikacije.

 

``Do prije desetak godina svaka kuća imala je enciklopedije u nekoliko tomova, danas imamo Wikipediu. Ranije smo imali gramofonske ploče, kasete, cd-ove - danas imamo Google Play. Rečenice kojima komuniciramo su se skratile, jer ih kucamo na smartfonima. Mogućnosti svih kompjutera koji su nekada bili angažirani u projektu polijetanja čovjeka na mjesec manje su od mogućnosti jednog običnog današnjeg smartfona.  Vrijeme koje provodimo uz jednu informaciju drastično se skratilo - po najnovijim istraživanjima pažnja današnjih tinejdžera traje osam sekundi. 

 

Današnja industrija oglašavanja mora uvažiti ove promjene``, poruka je predavanja Saše Savića na sarajevskoj Academy 387.

(Radiosarajevo.ba)

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.