x

Menadžer Mario Softa: Boje se ubaciti nas Sarajlije u rijalitije, jer su svjesni našeg humora i šarma!

Kontraverzni sarajevski menadžer Mario Softa je ovih dana boravio u Beogradu, a prema saznanjima Ekskluziva.ba portala jedan od razloga su bili pregovori oko rijaliti programa u kojem se trebao naći, što je i bio povod našeg razgovora sa njim.

- Mario, kako saznajemo boravio si u Beogradu oko desetak dana. Koji je tačno razlog?

 

Da, sve na poziv produkcijske kuće Emotion koja prenosi rijaliti Veliki Brat. Oni su me pozvali, a mene im je predložio moj prijatelj Alden Hadžikarić. Bio je to korektan poziv, još korektni razgovor, a koji je završio sa mojim odbijanjem da učestvujem iz više razloga. Jedan od njih je što u ovu sezonu ulaze nepoznati likovi koji su željni slave, a iz anonimusa se izvuku u neke slavne ličnosti. Meni ipak ne dolikuje da se pojavljujem rame uz rame sa nekim konobaricama, vodoinstalaterima, te sam odgodio sam ulazak za mart 2016. kad bude VIP Veliki Brat uz učešće najmanje tri osobe iz Sarajeva.

 

- Da li bi ušao u Parove ili Farmu?

 

Da, ali pod nekim uvjetima. Da se razumijemo, svi rijalitiji koji se sad održavaju u Beogradu, direktno su usmjereni protiv Sarajlija, kako Parovi, tako i Farma. Sve TV kuće u Bosni i Hercegovini prenose te programe, a gdje smo tu mi? Kad kazem mi mislim na nas Sarajlije i bosansku estradu. Parovi idu na dvije bosanske televizije, a nigdje nas Sarajlija, a  na Farmi je troje iz Crne Gore, sedmero iz Beograda i 15 iz ostalih gradova Srbije. Ako Pink BH kuća zastupa interese Sarajeva i Bosne Hercegovine, onda je trebao da pošalje na Farmu najmanje petero učesnika iz BiH, troje iz Sarajeva i dvoje iz Banja Luke, ali jednostavno postoji averzija prema Sarajevu, strah od pobjede ili nešto drugo, jer svi dobro poznaju sarajevski humor i šarm koji je najjači na Balkanu. Zato apelujem svim Sarajlijama i Bosancima da bojkotuju i ne šalju SMS poruke i da ne glasaju dokle god u rijaliti ne uđe najmanje troje Sarajlija i onda bih mogli da gledate moju malenkost.

 

- Kakva je situacija na estradi ?

 

Užasna i strašna. Papansko provincijalski pjevači i njihovi menadžeri jednostavno drže monopol na estradi. 10 pjevača radi, a 50 sjedi kući i gledaju TV, jedu kikiriki i piju sok.  A od tih 10, 5 njih nemaju veze sa mozgom, a ni sa pjevanjem, klasično prodaju narodu mu*a pod bubrege, kako oni tako i njihovi menadžeri. Smislili su razne provincijalske fore koje sad prolaze kod polupismenih ljudi, jer 90 % pjevača rođeni su na planinama, šumama i štalama, onda su uzeli svoje rođake sa sela i proglasili ih menadžerima da sav novac ostane u familiji i zamislite kad takvi neandertalci kažu da pripadaju estradi sa kockastim glavama i stomacima koji liče na Frankenštajne  i ne znaju da pričaju nego laju. Mene je sramota što poznajem i pripadam takvom svijetu, pogledajte šta pojedini pjevači i njihovi menadžeri izbacuju na Facebook i Instagram, ovale i tanjire hrane. Ja ih razumijem, kompleks je to, zato što su rođeni u štali sa životinjama i cijeli život jeli rukama na njivi i sad u 30 godini tanjir i čaša su nešto veliko za njih , a avion su vidjeli samo na TV i u zraku i zato izbacuju fotke ispred aviona, u avionu i avio karte. To je strašno, u Sarajevu ste prije šest godina imali šest diskoteka, a danas imate samo jednu, eto kakva je naša momentalna slika estrade. Ali sve je to kriva politika i ministarstvo kulture.

 

- Često te viđamo po Sarajevu da voziš bicikl i skuter?

 

Da , kao prvo sportski sam tip, volim sport , a bicikl i skuter vozim iz razloga, jer sam 2014. godine izgubio vozačku dozvolu i policija mi ju je trajno oduzela i moram ponovo da polažem. To je razlog što me često vidite na biciklu, jer ne posjedujem automobil. 

 

- Kavi su planovi za budućnost ?

 

Otkriću vam da u novembru  sa svojim prijateljem, akademskim slikarom Memom Haljevcem snimam duetsku pjesmu ``Džukele``, za koji ćemo isto raditi spot i na tu pjesmu će biti ponosan svaki Sarajlija.

 

Ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.