x

Mercedes-AMG, more SUV-ova i svega ostalog!

Mercedes-Benz stvarno nastoji poplaviti tržište svojim AMG i SUV kombinacijama. 

Ako ste prestali pamtiti Mercedesove oznake i modele, razumijemo vas. Pa čisto da znate, Mercedes trenutno ima u ponudi 52 AMG modela! Pedeset i dva?! Kako je krenulo, možemo očekivati da će brojka i dalje rasti. Nedavno su predstavili ogromni GLE 43 AMG, a modeli AMG izvedbe GLC i GLC Coupe koji su prvi od nove vrste srednjih crossover-a visokih performansi ciljaju biti izravni konkurenti Porsche-u Macan Turbo te BMW-u X3M.

 

Navedene modele pokreće uvijek prisutni AMG-ov 4,0-litreni twin-turbo V8 motor koji se može naći od C63 AMG-a pa sve do AMG GT-a. Ručno proizvedeni motor tako proizvodi 469 KS i 650 Nm okretnog momenta u oba modela, dok GLC 63 Coupe AMG sad dolazi i u jačoj “S” izvedbi s 503 KS i 700 Nm okretnog momenta.

 

Svi modeli dolaze s AMG Speedshift MCT 9-brzinskim mjenjačem koji ima start-off “mokru” spojku koja zamjenjuje tradicionalni pretvarač okretnog momenta. Takav sustav pruža performansama-orijentirani AMG 4MATIC pogon na sve kotače s elektromehanički kontroliranom spojkom i ograničenim stražnjim diferencijalom za proklizavanje koji brzo može promijeniti distribuciju okretnog momenta s prednjih na stražnje kotače.

 

Do stotke GLC i GLC Coupe 63 AMG polete za samo 4,0 sekundi, dok GLC 63 S AMG 100 km/h hvata za 3,8 sekundi. Svima je brzina ograničena na 250 km/h. Vozač može odabrati četiri AMG Dynamic Select pogonska načina: Comfort, Sport, Sport+ i Individual, dok je “Race” postavka je dostupna na GLC Coupe modelu te su u njoj svi parametri vožnje konfigurirani za maksimalne performanse.

 

Mercedes je dodao novi sustav ovjesa koji ima višekomorne zračne opruge i tri faze adaptivne kontrole amortizera: Comfort, Sport i Sport. Osjetljivi sportski upravljač ima dva moda: Comfort i Sport.

 

Kad je u pitanju izgled, ono što navedene modele najviše odvaja od svoje standardne GLC i GLC Coupe braće je Panamericana rešetka hladnjaka koja je prethodno bila rezervirana samo za AMG GT. Također su dobili i specifične AMG prednje i stražnje branike, krovni spojler te ispušni sustav s četiri cijevi i 19″ naplatke (20″ na “S” izvedbi).

 

U unutrašnjosti je specifična ploča s instrumentima te udobna sportska sjedala za koja ćete morati dodatno platiti ako ih želite u pravoj koži. Naime, Mercedes standardno koristi svoju MB-Tex umjetnu kožu u kombinaciju s Dinamica mikrovlaknima. Ako kupac ne želi običnu ponudu, može zahtijevati vanjske dijelove od karbonskih vlakana te ispušni sustav s kontrolom jačine na pritisak gumba. Novi GLC 63 AMG će privlačiti poglede u New Yorku, ali prodaja mu neće početi do početka 2018. godine.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.