x

Mercedes-Benz nekontrolisano izbacuje brutalne off-roadere!

Slažemo se da karavanska E-klasa s AMG-ovim potpisom i ubrzanjem do stotke u trajanju od 3,4 sekunde prelazi svaku mjeru “običnog” automobila i svoje postojanje teško može opravdati onima kojima je automobil “samo prijevozno sredstvo”. Kako onda uopće komentirati specijalne izvedbe G-klase kojima nas Mercedes bombardira u zadnje vrijeme?

Čini se da je Mercedes-Benz, tvrtka koja je svoj imidž dugo godina gradila na elegantnim limuzinama, popunila apsolutno sve moguće klase automobila svojim modelima i sada je preostalo okrenuti se onima za koje prosječna osoba niti ne zna da postoje u sklopu mainstream proizvođača, osobito navodno ozbiljnih Nijemaca – primjerice, ekstremnim off-roaderima.

 

U vrijeme u kojem terenci općenito govoreći poprimaju sve više cestovnih karakteristika i u blatu se valjaju tek ako je to apsolutno neophodno, epitet ekstreman možemo vezati tek uz modele specijaliziranih tvrtki koje izrađuju male serije zabavnih vozila za slobodno vrijeme. No, budući da na raspolaganju ima šasiju G-klase, na čiju povijest ne treba osobito podsjećati, zašto se Mercedes ne bi pridružio u pokušaju da se izradi ultimativni vođa neprohodnih terena? Ne bi mu bilo prvi puta. Dakako, govorimo o posebnim inačicama G63 AMG 6×6 i G500 4×4 Squared, za koje u stvarnom svijetu realno nema mjesta, no i mi i vi znamo kojim tržištima i kakvim osobama su prvenstveno namijenjeni.

 

Priča o ekstremnim G-klasama ne završava s ta dva modela. A ne, prije dolaska nove generacije Mercedes nas je odlučio počastiti još jednom specijalnom izvedbom, ovoga puta iz “vjerovali ili ne” košare, budući da dolazi s logotipom Maybacha na boku. Da, Mercedesov uber-luksuzni odjeljak uz vrhunski opremljenu S-klasu namjerava proširiti ponudu automobilom baziranom na G-klasi, punog naziva G650 Landaulet. Iz njegovog imena, ali i iz fotografija koje su prerano iscurile u javnost s neke privatne prezentacije, možemo vidjeti kako će ga karakterizirati otvoreni stražnji dio s dva sjedala potpuno odvojena od ostatka kabine, a koje je moguće prekriti mekim sklopivim krovom. Dan Bilzerian, čitaš li ovo?

 

Očekivano za automobil s Maybachovim dodirom, interijer je prekriven apsolutno besprijekornim kombinacijama materijala i opremljen svom silom tehnologije koju će ovaj automobil morati nositi sa sobom. No, to mu neće biti problem zahvaljujući masivnom V12 motoru sprijeda, koji je modificiran tako da daje 630 KS. Manijakalan terenac bit će proizveden u samo 99 primjeraka, uz za sada nepoznatu cijenu.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.