x

Navijači gradskih rivala moći će kupiti Sarajevsko sa grbom FK Željezničara i FK Sarajeva!

Sarajevska pivara d.d. potpisala je ugovore sa dva najveća sportska brenda FK Željezničarom i FK Sarajevom, kojima najpoznatiji brand Pivare, Sarajevsko, ostaje i dalje sponzor ovih bh. fudbalskih klubova. Saradnja je proširena i na projekt koji će sigurno obradovati navijače, jer kupovinom Sarajevskog na kojem je istaknuta etiketa FK Željezničara ili FK Sarajeva mogu direktno finansirati klub za koji navijaju. 

„Proizveli smo seriju Sarajevskog 0,33 l sa etiketama na kojima su grbovi FK Željezničara i FK Sarajeva. Navijači kupovinom Sarajevskog s etiketom svog kluba direktno finansiraju klub, jer od svake prodane boce dio sredstava ide klubovima. Nadamo se da ćemo i ovako doprinijeti razvoju sporta u našoj zemlji, a klubovima i njihovim navijačima želimo mnogo sreće u predstojećim utakmicama,“ rekao je generalni direktor Sarajevske pivare d.d. Zlatko Ramić. 

 

Direktor FK Željezničar Mirsad Šiljak naglasio je da će nastavak saradnje sa Sarajevskom pivarom pomoći ovom klubu da nastavi finansijski održivo poslovanje i uspjehe ekipe na terenu.   

 

„Drago nam je da je Sarajevska pivara prepoznala potencijal u našoj dosadašnjoj saradnji, te smo zajednički odlučili da krenemo u jedan ovakav projekt. Siguran sam da će naši navijači kupovati isključivo Sarajevsko Plavo pivo sa grbom našeg kluba“, istakao je Šiljak. 

 

Generalna direktorica FK Sarajevo Sabrina Buljubašić izrazila je zadovoljstvo povodom nastavka saradnje sa Sarajevskom pivarom. 

 

„Ova domaća kompanija tržišni je lider u svom poslu i prirodno je da se veže za FK Sarajevo, kao lidera na polju marketinga u bh. sportu. Sarajevska pivara već dugi niz godina podržava naš klub i zadovoljstvo nam je još veće, obzirom da se ova saradnja nastavlja kroz neke novitete, zanimljive projekte, koji će zasigurno obradovati naše navijače,” rekla je  Buljubašić.

 

Sarajevsko sa grbovima FK Željezničara i FK Sarajeva će u prodaji biti u narednim danima. 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.