x

Nebesa, otvorite se – stigao je prvi američki Muscle car s pogonom na sva četiri kotača!

Glavni akter ovih zlokobnih slutnji koje su se ostvarile je Dodge Challenger GT. Pojam sirove američke snage dobio je inačicu s V6 motorom i pogonom na sva četiri kotača.

Sjetite se samo kad je prvi put predstavljen Dodge Challenger. Stara filozofija dizajna uklopljena na moderni način te ogromna ergela konjskih snaga ispod poklopca. Priče o Challengeru su uvijek imale dobre završetke, pri čemu mislimo da je svaka njegova verzija uvijek znala raspametiti svakog ljubitelja automobila. Kad samo pomislimo na Hellcat verziju i ostale…

 

Zatim su ove godine odlučili napraviti nešto što će ih značajno razlikovati od konkurencije zvane Ford Mustang i Chevrolet Camaro. Ford je već ugradio V6 u svoj Mustang, stoga iz Dodge-a misle da je ovo pametan potez za tržište. Valjda pod “tržište” najviše misle na Europljane koji ne vole baš neekonomične motore.

 

Zato su ispod poklopca stavili 3,6 litreni V6 koji razvija 305 KS i 363 Nm okretnog momenta. Koliko je potez s motorom dobar, još će pokazati povratna informacija od strane kupaca. Iako ne sumnjamo kako Amerikancima ide para na uši jer su im svetinju pretvorili u štedljivog snagatora koji je sad samo izgledom snažan.

 

Pogon na sva četiri kotača najviše izvlači dobrih smjernica iz ovog plana. Kao što vidimo na slici iznad, glavna prednost pogona na sva četiri kotača je ta da Challenger GT neće imati problema s ekstremnim vremenskim uvjetima. Na kraju, ne kupuju samo Challenger u Texasu i ostalim toplim državama SAD-a. Kupuju ga i oni koji žive u mjestima koja su većinu godine okovana snijegom i ledom. A svatko zna da zadnji pogon i snijeg nisu idilična kombinacija, pogotovo kad vas zateknu kako gurate svoj SRT ili Hellcat iz snijega.

 

Nemoj misliti kako će upravljanje biti ugroženo. U normalnim uvjetima, Challenger GT šalje svu snagu na zadnje kotače te tako i dalje imate tradicionalno upravljanje. Znači kad vrijeme pokaže svoju lošu stranu, Mustang i Camaro moraju priznati poraz.

 

Pogon na sva četiri kotača bi mogli predočiti i kao neku buduću sastavnicu ovog modela koja će odigrati značajnu ulogu. Sve dok Dodge zadrži prepoznatljivi izgled Challengera, fanovi će biti zadovoljni. Ali, ako žele održati plan s V6 motorom, barem će morati ostaviti onda u igri pogon na sva četiri kotača. Ako sve bude u redu s modelom GT AWD, možemo očekivati da će se ovaj pogonski sustav možda uklopiti na buduću laganu Giorgio platformu (istu koju koristi Alfa Romeo Giulia).

 

Zamislite samo Hellcat s prednjim pogonom. Ne samo da bi postao sigurniji kad bi vozačeve vještine krenule silaznom putanjom, već bi se drastično smanjilo vrijeme ubrzanja. Za sad, možemo samo nagađati.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.