x

Nije 13. nesrećan: Ovi brojevi su ukleti i donose nesreću u određenim zemljama!

Broj 13 nije među njima, a neka su vjerovanja o ukletim brojevima toliko jaka da zbog njih ljudi izbjegavaju te telefonske brojeve, adrese, a smatraju se i uvredom...

Broj 13 se širom svijeta smatra nesrećnim, no čini se kako je stekao nezasluženu slavu te se brojni drugi brojevi smatraju ``ukletijim`` od njega. Oni se u nekim kulturama potpuno izbjegavaju, a sve zbog raznih legendi i priča kojima zahvaljuju pridjev ``nesrećnog``.

 

Broj 191

 

Iako mnogi vjeruju da je svako povezivanje brojeva s nesrećom slučajno, neki slučajevi su zaista sablasni. Od 1960-ih, pet je zasebnih aviona pod brojem 191 doživjelo katastrofalne nesreće , a najgora je bila ona American Airlinesa iz 1979. koji se srušio na O`Hare vazdušnoj luci u Chicagu s 273 poginulih. Letovi pod tim brojem više ne voze ni za Deltu ni za American Airlines.

 

Broj 26

 

Ovaj broj se u Indiji smatra vrlo nesrećnim, a to vjerovanje je dodatno učvrstio katastrofalan zemljotres 26. januara 2001. u Gujaratu, u kojem je stradalo preko 20 hiljada ljudi. Cunami u Indijskom okeanu iz 2004. koji je u svijetu ubio preko 230 hiljada ljudi dogodio se 26. decembra, 26. maja je eksplodiralo nekoliko bombi u gradu Guwahti, a 26. novembra 2008. bio je i teroristički napad u Mumbaiju. 

 

Prema numerologiji, zbir brojeva dva i šest dovodi do nesrećnog broja osam, za kojeg se vjeruje da je broj uništenja i nesreće, pa se u Indiji ne savjetuje sklapati brak na bilo koji 8. u mjesecu.

 

Broj 7

 

Dok se u brojnim kulturama sedmica smatra srećnim brojem, to ne vrijedi i za Kinu u kojoj on ima značenje napuštanja, ljutnje i smrti. Sedmi mjesec kineskog kalendara još se naziva i ``mjesec duhova``. Taj se broj povezuje i s brojnim nesrećama aviona, a 2014. počevši od 7. aprila u razdoblju od sedam dana palo je nekoliko aviona - Let MH17 vrste Boeing 777 srušen je u tačno u 17 sati i 17 minuta u istočnoj Ukrajini, pao je i indijski vojni helikopter u 17 sati pri čemu je stradalo svih sedam putnika, ista sudbina je snašla i helikopter vijetnamske vojske Mi-171 koji je pao u 7 sati i 37 minuta...

 

Prošla godina je bila kobna za vazdušni promet, a jedan od najpoznatijih slučajeva je i nestanak malezijskog aviona MH370.

 

Broj 250

 

Ovaj se broj u Kini ne smatra samo nesrećnim, već i uvredom. Na mandarinskom, on se izgovora kao ``er-bai-wu`` što znači imbecil. Porijeklo korištenja brojeva kao uvreda potiče iz antičke Kine kad su se još koristili bakreni novčići. Standardna mjera je bila 1000 novčića, a broj 500 ili polovina od toga odnosila se na nekoga ili nešto inferiorno, dok je 250 kompletno inferioran. U Kini se taj broj izbjegava do te mjere da je Gulfstream Aerospace poslovni avion promijenio ime u G280.

 

Broj 17

 

U Italiji se ovaj broj vidi kao nesrećan i kao simbol smrti jer se rimskim brojkama piše XVII, što se može presložiti u ``VIXI``, što znači ``Živio sam``. Taj se natpis često može naći u rimskim grobnicama. Mitologija o nesreći broja 17 potiče još iz Biblije, gdje se kao početak velikog potopa navodi 17. februar. Neke hotelske sobe u Italiji uopšte nemaju sobu broj 17, a neki avioni firme Alitalia nemaju 17. red. 

 

Broj 0888 888 888

 

Bugarska mobilna firma Mobitel ukinula je korištenje broja nakon što je u kratkom roku troje njihovih korisnika s brojem 0888 888 888 preminulo. Jedan od njih je i bivši direktor firme, za kojeg se nagađa da ga je otrovao poslovni konkurent. Druga žrtva je bio lord Konstantin Dimitrov, kojeg su u Holandiji ubili članovi ruske mafije. Treći čovjek koji je koristio taj broj je bio švercer drogom i glavešina u svijetu prodaje nekretnina, a nakon što je ubijen na cesti ispred restorana, broj je službeno ukinut te se ne dodjeljuje ni na zahtjev.

 

Broj 39

 

U Afganistanu se vjeruje u prokletstvo toga broja, a najviše se izbjegava u prijestonici Kabulu. Prema mitu, navodno je jedan svodnik imao automobil s brojem 39 na tablici te je živio na adresi s kućnim brojem 39, a on mu je donio brutalnu smrt i mučenje prije toga. Postoje nagađanja da je 39 broj mržnje prema starom načinu računanja koji se zove abjad. Afganistanci ovaj broj izbjegavaju na tablicama, u telefonskim brojevima i u adresama. To seže toliko daleko da će se automobil s tim brojem na tablici prodati za upola manju cijenu, a ljudi koji imaju 39 godina neće to reći ako ih pitaju, već ``imam još godinu do 40``. 

 

Izvor: kolektiv.me/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.