x

Nissan 240SX Rocket Bunny i 650 KS iz BMW-a!

U svijetu tuninga ništa nije nemoguće. Dokaz tome je projekt modificiranja jednog modela koji je već pomalo zaboravljen, a zahvaljujući tuningu ponovno je zablistao punim sjajem.

Nissan 240SX svijetu je predstavljen 1989. godine. Posebnu popularnost stekao je u driftanju i različitim drugim akrobacijama. Originalna verzija imala je 2.4 litreni pogonski agregat koji ga je pratio na cijelom životnom putu. Inače, predstavljen je u dvije generacije, a proizvodnja je prestala 1998. godine.

 

Nissan o kojem donosimo priču proizveden je 1996. godine i promijenio je dva vlasnika, Bernarda Pena i Steve Phama. Pena je započeo tunersku priču i pretvorio serijski 240SX u vozilo namijenjeno izvođenju različitih akrobacija. Nakon što ga je kupio Pham, Nissan kao da je započeo svoj drugi život.

 

Pham je prvobitno uredio 240SX za, već legendarni, SEMA sajam 2015. godine, a kako bi debitirao u kategoriji automobila modificiranih Rocket Bunny tuning paketom. Inače, Rocket Bunny je tvrtka koja proizvodi različite aerodinamičke, ali i druge, dodatke za vozila. Uz već spomenuti paket, Nissan je oplemenjen novim 18 inčnim naplatcima, novim kočionim sustavom, a najveća promjena se dogodila ispod poklopca motora. Naime, serijski motor zamijenjen je šestcilindrašem iz BMW-a zapremnine 3.0 litre čija je snaga povećana na nevjerojatnih 650 konjskih snaga. Inače, isti agregat originalno razvija 300 konjskih snaga.

 

Interijer, jednako kao i ostatak ovog bildera, nije prepušten slučaju. U izradi su upotrijebljena razno razna ojačanja, klasična sjedala zamijenjena su sportskim koja podupiru tijelo vozača, a njihovu udobnost ne treba posebno naglašavati. Upravljač je presvučen sličnim materijalom od kojeg su izrađena sjedala,a sve pomalo podsjeća na kakav reli model.

 

Međutim, prilikom izrade, ekipa entuzijasta i inženjera naišla je na nekoliko problema. U prvom redu bilo je potrebno modificirati gotovo cijeli prednji dio Nissana kako bi u njega mogao stati motor iz BMWa. Uz to, problem je bila i elektronika, odnosno električne instalacije kojih je, prema navodima konstruktora, bilo kao u kakvoj omanjoj tvornici. Za kraj donosimo galeriju!

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.