x

Nissan i jedan od onih „WTF“ momenata !

Halo? Nissan? OK, jasan nam je marketing i aktivnosti oko njega, ali što je s glavom?

Kada vam neko spomene ili negdje vidite nazive poput „Rogue“, „X-Wing“, „R2-D2“ i slično, za pretpostaviti je kako vam na um ni približno ne pada Nissan. No odjel marketinga tog proizvođača automobila opako se potrudio da vam se upravo Maxima, Rogue i Altima ušuljaju u glavu pri spomenu naziva s kakvima ste do prije nekoliko dana, mjeseci ili godina asocirali legendarnu franšizu znanstveno-fantastičnih bajki s elementima drame i akcije pod nazivom „Star Wars“.

 

Nissan se ne tako davno povezao s „Ratovima zvijezda“ i već je prije bilo ovakvih promotivnoh eskapada od strane ove renomirane japanske tvrtke. Mnogi to ne znaju, ali je npr. model Rogue upravo iz tog slavnog filmskog serijala izvukao svoj naziv. No Nissanov odjel marketinga u toj je pomalo smiješnoj ideologiji povezivanja svemira s limuzinama i CrossOverima otišao još koji korak dalje…

 

Naime, na ovogodišnjem je salonu automobila u Los Angelesu izlagački prostor ove marke bio podijeljen u dva dijela. U sklopu jednog su se u obliku eksponata našli Nissanovi aktualni i budući modeli iz ponude, dok je onaj drugi bio uobličen u „Star Wars“ tematiku.

 


Kako oveći broj ljudi i dan-danas ne povezuje Nissan s ovom (kako trenutno izgleda) vječnom filmskom franšizom, u Nissanu su se potrudili promijeniti svijest svojih kupaca i posjetitelja salona automobila u Los Angelesu. Stoga je unutar ovog drugog dijela Nissanovog izlagačkog prostora zauzela nekolicina lebdećih „X-Winga“, ispod kojih se nalazilo čak šest automobila preoblikovanih u „Star Wars“ ideologiju.

 

Prvi je bio gore spomenuti derivat „Rogue One“ nastavka „Ratova zvijezda“, odnosno Nissan Rogue.

 


Nalik „X-Wing“ lovcu s kojim u filmu upravljaju Poe Dameron i „BB-8“ (onaj mali robotić nalik „R2-D2“ po kojem se razlio peroksid) taj je model u ovakvom izdanju ispao još smješnijim nego do sada. No ajde…neka im bude, kada su CrossOveri ionako većinom smiješni sami po sebi.

 


Drugi je Nissanov „Star Wars“ automobil također uobličen u model Rogue, samo s oznakom „Sport“ i s nešto drugačijom tematikom – onom koja podrazumijeva bijelo-plavu shemu s kojom je u filmovima inače oplemenjen „A-Wing“ zvjezdani lovac.

 


To je pak već samo po sebi ispalo smiješnim odabirom, jer svi koji su ikada zaigrali igrice poput “X-Wing” znaju koliko je ovaj lovac užasan za upravljanje i manevriranje.

 

Treći po redu bio je Nissanov model Maxima, koji je na sebi imao rekvizite zbog kojih je nalik na neku hibridnu izvedenicu „TIE-Silencera“, a četvrti i peti također su bili uobličeni u model Maxima, ali s malo drugačijom tematikom. Jedan je izgledao poput kacige lika pod imenom Captain Phasma, dok je onaj drugi nalikovao na kacigu baby-negativca i ubojice vlastitog oca pod imenom Kylo Ren. Jadan Han Solo i još jadniji Nissan Maxima, reklo bi se.

 

Šesti po redu automobil sa „Star Wars“ tematikom u Los Angelesu je bio model Altima, koji je usprkos četverim vratima pokušavao emulirati „TIE-Fighter“ lovce s kojima se u filmu služi specijalni odred „Prvog reda“ (što ovako sročeno samo po sebi djeluje smiješno).

 


Uglavnom, tom je limuzinom zaokružena priča oko Nissanove suradnje s Disneyem i marketinški trikovi koji bi trebali rezultirati boljom prodajom nakon što se najnovija iteracija ove legendarne franšize pod nazivom „The Last Jedi“ pojavi u kinima kroz koji dan.

 


To je s jedne strane potpuno u redu, jer su ovi automobili doista smiješni koliko i nepotrebni, ali nikad se ne zna – možda se iduće godine pojavi i još koja slična izvedenica nekih Nissanovih modela.

 


Uostalom, tko normalan ne bi volio sjesti za volan dlakavog Nissana GT-R “Chewbacca Edition”? Ne bi li bilo skroz fora u ponudi ovog proizvođača automobila pronaći model 370Z koji košta milijun dolara i pojavljuje se na cesti samo jednom na godinu? Ili pak možda Nissan već iduće godine (kada će novi nastavak najvjerojatnije dolaziti u kina) predstavi Juke “Ewox edition”, koji bi izuzev blesavog karaktera na sebi mogao imati maramu, stalak za koplje i trubu koja ispušta “Yub-Yub” umjesto klasičnog zvuka.

 


Kao što vidite, opcija ima mali milijun, te već u samoj ideji djeluju zanimljivije nego ove gotove i isplastičarene kreature koje je Nissan predstavio u Los Angelesu.

 

Pa iako je poanta jasna i marketing u današnje vrijeme doista ne preza ni pred čime, to svejedno ne znači da je efekt postignut. Barem ne onakav kakav su djelatnici Nissanovog odjela marketinga (najvjerojatnije) imali u planu.

 


Ako se nas ovdje pita, ovakve ideje su jednostavno smiješne i nepotrebne, jer već u startu povezuju dvije sfere koje međusobno nemaju ama baš nikakvih poveznica. Uostalom, Nissan se stalno hvali s „tehnološkim postignućima iz budućnosti“, pa je u tom dijelu zapravo apsolutno smiješno vidjeti poveznicu sve te budućnosti i nečega što se radnjom odvija daleko u prošlosti i u galaksiji koja se nalazi daleko-daleko od nas.

 

Možda će klincima ovako „uređeni“ Rogue, Maxima i Altima biti super. Možda su za vrijeme trajanja auto-salona u Los Angelesu ti isti klinci vukli svoje starce za rukav i podali se „kupi mi – kupi mi“ naricaljkama. No ne treba zaboraviti da klinci (u pravilu) ne zarađuju novce, već su upravo mame i tate oni koji su u mogućnosti odabrati i kupiti novi obiteljski automobil.

 


Stoga se nekako čini da je Nissan usprkos trudu i ogromnoj količini novaca (po tko zna koji puta) promašio tematiku. Ne mislite li i vi cijenjeni čitatelji tako?

 

Izvor: Automobili.hr

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.