x

Nova Opel Insignia - revolucija motora !

Rüsselsheim. Novom Opel Insignijom koja će imati svoju svjetsku premijeru na 65. frankfurtskom sajmu automobila (od 12. do 22. rujna 2013.)Opelova modelska ofenziva prelazi na sljedeću razinu. Ovaj model s vrha ponude krasi još privlačniji stil interijera i eksterijera pa on nagrađivanu filozofiju prema kojoj „umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost“ podiže na još višu razinu. Novi snažni i ultraučinkoviti motori s izravnim ubrizgavanjem poput turbo dizelskog s emisijom od 99 te benzinski turbo agregat nove generacije dodatno proširuju ionako bogat portfelj motora.

Ova vrlo niska emisija ispušnih plinova svrstava novi dvolitreni turbo dizelski motor u A+ energetsku klasu efikasnosti. Obje izvedbe motora (88kW/120KS i 103kW/140KS prema EG Nr.715/2007) u izvedbama karoserije sa četiri i pet vrata, ručnim mjenjačem sa šest brzina i start/stop sustavom troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombiniranom ciklusu (Sports Tourer: 3,9 l/100 km). Takva potrošnja čini Opel Insigniju 2.0 CDTI najefikasnijim dizelskim automobilom u svojoj klasi.

Cijeli niz poboljšanja podvozja osigurava veću udobnost, a s Insignijom je sada dostupna i posve nova generacija informacijsko-multimedijskog sustava koja u automobil integrira brojne funkcije pametnog telefona te se njime upravlja intuitivno i jednostavno putem dodirne pločice – touchpada – na središnjoj konzoli.

“Uspješna Insignija već je osvojila 580 000 Opelovih vozača, a nova će Insignija sa svojim visokokvalitetnim i elegantnim kokpitom, intuitivnim upravljanjem informacijsko-multimedijskim sustavom, vrhunskim motorima i izražajnijim dizajnom biti još uspješnija“, rekao je glavni izvršni direktor Opela, dr. Karl-Thomas Neumann, opisujući revoluciju ovog modela srednje klase.“Naš prestižni model sada je još sofisticiraniji i privlačniji – no uz svu tu eleganciju, nesmijemo zaboraviti u čemu je ključ novog modela: ponuditi vozaču i putnicima komforan i siguran doživljaj vožnje kroz vrhunsku tehnologiju po uistinu atraktivnoj cijeni.“

Cijena- početak prodaje

„Naš je model s vrha ponude sada još profinjeniji i atraktivniji, no uza svu tu eleganciju ne zaboravlja ono što je bitno: ponuditi vozačima i putnicima udobno i sigurno iskustvo vožnje uz vrhunske tehnologije i privlačnu cijenu.“

U Hrvatskoj nova se Insignija može početi naručivati od 18. lipnja, a posebno treba naglasiti da će cijene za novog model ostati na nivou jednako opremljenih Insignija prethodne generacije.

Elegancija: jasno organiziran kokpit s novom generacijom informacijsko-multimedijskog sustava

Tijekom unaprjeđenja kokpita u fokusu su bila tri kriterija: jednostavno, jasno i time intuitivno upravljanje, prilagodba ponude informacijsko-multimedijskih sustava te, naravno, udobnost i sigurnost vozača i putnika, koja je dodatno povećana zahvaljujući najmanjem mogućem odvlačenju pozornosti od praćenja situacije na cesti.

Središnja konzola nudi posve novi osjećaj suptilnosti i profinjenosti te se na njoj nalazi cijeli niz vrhunskih tehnologija i funkcija. Crno lakirana kontrolna ploča visokog sjaja s kromiranim detaljima drastično je pojednostavnjena: sada se na njoj nalazi tek nekoliko gumba, pa je upravljanje informacijsko-multimedijskim sustavom te primjerice klimatizacijom brzo i intuitivno.

Novom se generacijom Insignijina informacijsko-multimedijskog sustava upravlja putem dodirnog zaslona u boji dijagonale osam inča (20,3 cm). Vozač može pristupiti svim funkcijama i podizbornicima putem početnog zaslona, primjerice radijskim postajama, pojedinačnim pjesmama, povezivanju s pametnim telefonom ili 3D karti za navigaciju, i to pritiskom gumba, dodirnog zaslona, upravljanjem govorom  ili putem posve novog touchpada. A novi informacijsko-multimedijski sustav može se i individualizirati – naime, moguće je pohraniti do 60 osobnih favorita (npr. playlisti, kontakata iz imenika mobitela, adresa za navigaciju).

Touchpadje ergonomski integriran u središnju konzolu i nudi posve nov način brzog i intuitivnog pristupa informacijsko-multimedijskom sustavu. Njegova pozadinski osvijetljena površina osjetljiva na dodir odmah reagira na pokrete prstom, uključujući dodirno kretanje sučeljem, i čini upravljanje novom generacijom informacijsko-multimedijskog sustava krajnje jednostavnim pa vozača ne odvlači od praćenja prometne situacije. Čak je i pojedinačna slova – primjerice prilikom traženja pjesme u bazi podataka ili grada u navigacijskom sustavu – moguće unijeti putem touchpada dodirom prstom.

Vozač Insignije može upravljati novom generacijom informacijsko-multimedijskog sustava i putem novodizajniranih i jednostavno organiziranih kontrola na upravljaču te govornih naredbi. Funkcija naprednog prepoznavanja govora aktivira se jednostavnim pritiskom gumba na upravljaču, a sam sustav može obraditi više naredbi istovremeno. Širok raspon izbora prilikom upravljanja rezultat je poboljšanja nove generacije informacijsko-multimedijskog sustava.

Vezu između čovjeka i stroja intenzivira i novodizajnirana ploča s instrumentima s dodirnim zaslonom u boji visoke razlučivosti dijagonale maksimalno osam inča (20,3 cm). Osim klasičnih očitanja poput brzine, broja okretaja u minuti i razine goriva u spremniku, izravnom su pogledu vozača dostupni i dodatni podaci o navigaciji, korištenju pametnog telefona i mogućnostima vezanima uz zvuk, a moguće ih je i dodatno podešavati.

Vrh ponude: nova generacija turbo dizelskog i SIDI turbo benzinskog motora s emisijom samo 99 g

Nova se Opel Insignia ističe i svojim pogonskim sustavom i podvozjem. Ovaj je srednje veliki model već ovjenčan brojnim nagradama za udobnost vožnje, upravljanje i držanje podloge, no novo ga izdanje lansira u još višu ligu. Opelovi su inženjeri uveli cijeli niz poboljšanja podvozja, uključujući unaprjeđenja amortizera, stabilizatora i upravljanja, koja su dovela do smanjenja buke i vibracija te još veće udobnosti.

Bogat i dodatno povećan portfelj motora prilagođen je višim performansama i udobnosti bez kompromisa. S novom Opel Insignijom dolazi izbor između tri pogonske alternative – benzina, dizela i LPG-a (Liquefied Petroleum Gas, ukapljeni naftni plin) te raspona snage od 81 kW/110 KS do 239 kW/325 KS.

Nova Insignia 2.0 CDTI prvakinja je ekologije i uštede goriva. Zahvaljujući njenom novom 2-litarskom turbo dizelskom motoru, varijante s 88 kW/120 KS i 103 kW/140 KS prema standardu EG br. 715/2007 emitiraju samo 99 g/km CO2 (Sports Tourer: 104 g/km CO2). Time se nova Insignija nalazi u klasi energetske učinkovitosti A+ jer u kombiniranom ciklusu potrošnje četvero i peterovratni modeli sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i sustavom Start/Stop troše samo 3,7 litara goriva na 100 km (Sports Tourer: 3,9 l/100 km), što su vrhunske vrijednosti u toj klasi vozila. Obje varijante krasi i vrhunski okretni moment pri čemu zahvaljujući funkciji automatskog overboosta turbo dizelski motor s 88 kW/120 KS nudi do 320 Nm, a model sa 103 kW/140 KS čak do 370 Nm.

Dizelski je motor s vrha ponude 2.0 BiTurbo CDTI sa 143 kW/195 KS. Ovaj dizelski agregat visokih performansi sa sekvencijalnim dvofaznim turbopunjačima nudi impresivan okretni moment od 400 Nm te se odlikuje brzim odzivom na gas i iznimnom snagom u širokom rasponu okretaja.

Najistaknutiji benzinski motori su dva agregata s turbom i izravnim ubrizgavanjem: 2.0 SIDI Turbo sa 184 kW/250 KS i maksimalnim okretnim momentom od 400 Nm te 1.6 SIDI Turbo iz najnovije generacije motora sa 125 kW/170 KS i 260 Nm te čak do 280 Nm s overboostom (SIDI = Spark Ignition Direct Injection, paljenje iskrom uz izravno ubrizgavanje). Oba ta motora krasi vrhunski razvoj snage i izvanredna tećnost rada uz nisku potrošnju goriva. Mogu se upariti sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i Start/Stop funkcijomili pak s novim automatskim mjenjačem sa šest brzina iznimno s niskim trenjem. Osim s pogonom na prednje kotače, 2-litarski SIDI Turbo dostupan je i s pogonom na sve kotače.

Opel Insignia 1.4 LPG nudi alternativan i iznimno ekonomičan motor sa 103 kW/140  i maksimalnim okretnim momentom od 200 Nm. I on je, kao benzinska verzija, sukladan najstrožim smjernicama budućeg standarda Euro 6 koji se odnosi na emisije štetnih plinova. Uz potrošnju goriva od samo 7,6 l/100 km (Sports Tourer: 7,9 l/100 km) u MVEG-ovu kombiniranom ciklusu i niskim emisijama CO2od 124 g/km (Sports Tourer: 129 g/km CO2), modelu InsigniaLPG nema premca u klasi A energetske učinkovitosti. 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.