x

Nova vrsta Opel Insignije: Country Tourer !

Rüsselsheim. Obitelj novih Insignija uskoro će biti upotpunjena jer će u septembru na Frankfurtskom sajmu automobila svijetu biti predstavljena Opel Insignia Country Tourer. Dok je njena rođakinja Insignia Sports Tourer elegantan obiteljski i poslovni karavan, nova Insignija Country Tourer izražava želju za avanturom.

Ovaj sportski svestrani model zahvaljujući svojem podignutom podvozju nudi slobodu od svih gradskih ograničenja i asfaltnih cesta. Country Tourer prepoznatljiv je po zaštitnim pločama ispod karoserije naprijed i nazad, koje su kombinirane s bočnim zaštitnim obrubima blatobrana i pragova, a sve je zaokruženo dvostrukom ispušnom cijevi. Vrhunski sistem pogona na sve točkove osigurava držanje podloge i besprijekorno upravljanje u svim voznim uvjetima. Sve je to upareno sa snažnim turbo motorima poput 2-litarskog SIDI benzinskog agregata sa 184 kW/250 KS i izravnim ubrizgavanjem ili pak 2.0 BiTurbo CDTI motora – oba s impresivnim maksimalnim okretnim momentom od 400 Nm. 

„Izvanredan uspjeh naše mladenačke Opel Mokke u segmentu subkompaktnih SUV-ova dokazao je popularnost vozila s karakterom crossovera“, rekao je Duncan Aldred, vršitelj dužnosti potpredsjednika prodaje, marketinga i postprodaje u Opelu. „S novom Insignijom Country Tourer nastojimo popuniti tu sportsku kategoriju u segmentu većih, odnosno srednje velikih vozila. Ona nam omogućuje da kupcima ponudimo alternativan izbor koji Opel dosad nije nudio: začiniti visoku kvalitetu našeg top-modela dozom avanture. Istovremeno smo sigurni da će sportski izgled Insignije Country Tourer privući nove kupce Opelu.“ 

Opelov pogon na sve točkove: vrhunska tehnologija u srednjoj klasi

Elektronički kontrolirani 4x4 pogon sastoji se visokokvalitetne spojke koja radi prema Haldex principu, te elektronički kontroliranog diferencijala s ograničenim proklizavanjem koji osigurava vrhunsku trakciju na asfaltiranim i neasfaltiranim podlogama. Stalno se prilagođava prevladavajućim cestovnim uvjetima te neprimjetno mijenja raspodjelu okretnog momenta od 0 do 100% između prednje i stražnje osovine te stražnjih točkova. Glavna je prednost tog sistema što se sve to dešava i prije nego točak počne proklizavati uslijed pomanjkanja trenja, primjerice na mokroj cesti ili onoj prekrivenoj snijegom. U kombinaciji s elektronički kontroliranim FlexRide premium podvozjem, ovaj sistem pogona na sve kotače postavlja nove standarde u vremenu reakcije i kontroli vozila.

Kad je to potrebno, raspodjela pogona koja kontrolira spojku odmah šalje dodatni okretni moment na stražnju osovinu. Senzori sistema 4x4 stalno šalju informacije pojedinačnim kontrolnim modulima o uglu zakretanja vozila, ubrzanju, uglu zakreta volana, brzini okreta točka, poziciji papučice gasa, broju okretaja motora i okretnom momentu, a raspodjela snage između prednjeg i stražnje osovine stalno se na temelju tih informacija prilagođuje voznoj situaciji.

Diferencijal s ograničenim klizanjem s elektroničkom kontrolom (eLSD) na stražnjoj osovini osigurava vrhunsku stabilnost i veću dinamiku. eLSD kontrolira raspodjelu okretnog momenta između stražnjih točkova i prenosi okretni moment na kotač koji najbolje drži podlogu. Osim što nudi bolje trenje u skliskim uvjetima, profinjen rad ovog prilagodljivog 4x4 sistema  garantuje najvišu razinu kontrole i aktivne sigurnosti u svim situacijama.

Insignia Country Tourer pogonjena je čak i kad su tri kotača na sipkoj ili skliskoj podlozi i samo jedan točak drži podlogu.

Prilagodljivi sistem pogona na sve kotače pruža podršku vozaču i u situacijama koje nisu kritične. Sistem automatski prelazi na pogon na prednje točkove čim utvrdi da nisu potrebne prilagodljive intervencije radi smanjenja gubitaka uslijed trenja te uštede goriva.

Ponuda turbo motora: velik okretni moment na zahtjev

Snažni Opelovi turbo motori savršen su spoj za vrhunski 4x4 pogon modela Country Tourer. Izbor od tri motora predvodi 2.0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection, paljenje iskrom uz izravno ubrizgavanje) turbo benzinski motor sa 184 kW/250 KS. Taj motor razvija impresivnih 400 Nm okretnog momenta, čime ovaj motoru s izravnim ubrizgavanjem garantuje izvanrednu trakciju.

2.0 CDTI turbo dizelski motor visokih performansi sa 143 kW/195 KS također nudi 400 Nm okretnog momenta. Njegov sekvencijalni dvofazni turbopunjač odgovoran je za direktan odziv na gas i izvrsnu vuču. Agregat 2.0 CDTI sa 120 kW/163 KS i 350 Nm okretnog momenta (i jednom ispušnom cijevi) upotpunjuje ponudu motora, a okretni se moment pomoću overboosta nakratko može podići i na 380 Nm.

Motore 2.0 SIDI Turbo i 2.0 CDTI moguće je upariti sa šesterostepenim ručnim ili automatskim mjenjačem, dok je 2.0 BiTurbo CDTI dostupan samo s automatskim.

Prednosti su nove Insignije Country Tourer izvan asfalta velike gume i podignuto podvozje, kao i pogon na četiri točka te živahan odziv. Udaljenost od podloge je 20 mm veća od standardne, što je velika prednost prilikom vožnje na sipkom i neravnom terenu. Stoga kad se koristi tokom zimskih praznika ili jednostavno kad su cestovni uvjeti nepovoljni, Insignia Country Tourer savršen je saputnik za neasfaltirane ceste i brežuljkasti teren, bilo da se radi o poslu ili razonodi. A i u gradu se ističe svojim privlačnim robusnim izgledom.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.