x

Novi BMW i8 Roadster!

Hibridni sportaš konačno je dobio i svoju izvedbu bez krova uz osvježen izgled i nešto veću snagu.Prošlo je više od tri godine otkako je BMW predstavio svoju viziju sportskog automobila budućnosti, modela i8. Radikalno odvojen od BMW tradicije, kako po izgledu tako i po pogonskom sklopu, i8 ponudio je ponešto drugačije iskustvo svakodnevne vožnje sportskog automobila. Sada je došlo vrijeme za lagano pomlađivanje modela i idealan trenutak za uvođenje nove, beskrovne, Roadster izvedbe.

 
 

Roadster koristi meki sklopivi krov, koji se otvara za svega 15 sekundi i smješta u prostor iza putničke kabine. Za razliku od Coupe izvedbe, Roadster ima samo dva mjesta za putnike, no ostaci stražnje klupe iskorišteni su za dodatne 92 litre prostora za prtljagu.

 

 

Novi model koristi isti benzinski motor od 1,5 litre s tri cilindra, kao što je Coupe uvijek radio, s 231 KS i 320 Nm okretnog momenta. Novi baterijski sklop omogućio je nešto veću snagu električnog motora, tako da je ukupna dostupna snaga pogonskog sustava 374 KS i 570 Nm okretnog momenta. To Roadsteru daje ubrzanje do stotke za 4.6 sekundi, dok je nešto lakši Coupe 0.2 sekunde brži. Maksimalna brzina i dalje je ograničena na 250 km/h.

 

Snaga se i dalje šalje iz benzinskog motora na stražnje kotače preko automatskog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa, a od električnog motora do prednjih kotača preko mjenjača s dva stupnja prijenosa. To daje i8 Roadsteru, kao i Coupeu - sposobnost za vožnju bilo s pogonom na četiri kotača ili isključivo električnim pogonom na prednje kotače. Doseg isključivo na struju sada iznosi malo više od 50 km, a bateriju je moguće napuniti do 80% kapaciteta za manje od 3 sata.

 

 

Ostale izmjene manje su zamjetne. Stražnji prozor na Roadsteru moguće je otvoriti neovisno o položaju krova, dok su stražnji bočni prozori zamijenjeni krutim panelima što je povećalo krutost karoserije. Uz ojačanja na okviru vjetrobranskog stakla, karoserija Roadstera minimalno je masivnija od one Coupea, svega 60 kg.

 

Unutrašnjost donosi redizajniranu centralnu konzolu, uz najnoviju verziju BMW-ovog iDrive sustava. Tu su i novo dizajnirana sjedala,te niz opcija uređenja unutrašnjosti oblogama od kože ili ugljičnih vlakana. Iako je manje praktičan od Coupea, Roadster donosi dašak stila ovom hibridnom sportašu i kada izađe na tržište, početkom sljedeće godine, bit će mu vrlo zanimljiva alternativa.

RTL/ Ekskluziva.ba

 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.