x

Novi Camaro Z/28 !

NEW YORK – Chevrolet je na Međunarodnom sajmu automobila u New Yorku predstavio redizajniranu liniju modela Camaro za 2014. godinu, koja uključuje povratak modela Z/28, najkultnije izvedbe u povijesti Camara.

Modeli Camara za 2014. godinu uključuju dorađeni dizajn karoserije na kojoj prednjače izuzetna aerodinamička rješenja za učinkovitije hlađenje i stabilnost pri visokim brzinama. Novi Camaro Z/28 ističe se i paketom aerodinamičkih osobina koji stvara veći potisak pri velikim brzinama, čime nudi najbolje sportske sposobnosti ponašanja na stazi u povijesti ovog modela. 

``Ovaj automobil s vrhunskim sposobnostima ponašanja na stazi nastavlja misiju izvornog Camara Z/28 te potvrđuje stručnosti Chevroleta kao najprodavanijeg branda sportskih automobila``, rekao je Mark Reus, predsjednik kompanije GM North America. ``Karakteristike ovog automobila odražavaju popis želja svih vozača utrka: lagani motor LS7 sa suhim koritom i visokim brojem okretaja; keramičke kočnice; integrirano hlađenje za vožnju na stazi; pravi aerodinamični potisak te znatno smanjena ukupna težina``. 

Prvi je Camaro Z/28 predstavljen 1967. godine za potrebe natjecanja Trans-Am 2. klase organizacije Sports Car Club of America. Imao je manji i lakši motor V-8 od 302 kubična inča za povoljniju raspodjelu mase vozila, kao i izravniji upravljač te krući ovjes za vožnju na stazi. U skladu sa svojom trkaćom namjenom, Camaro Z/28 za 1968. godinu nije bio dostupan s automatskim prijenosom niti klimom.

Usprkos tome što novi Camaro Z/28 nije namijenjen natjecanju ni u jednoj konkretnoj seriji utrka, njegove su performanse isključivo usredotočene na njegove sposobnosti ponašanja na stazi. U početnim testiranjima, Camaro Z/28 bio je tri sekunde brži u svakom krugu od Camara ZL1. Ta dodatna brzina proizlazi iz triju osobina:  

Bolje držanje na cesti: zahvaljujući složenim izmjenama podvozja, Z/28 može razviti 1,05 g kod ubrzavanja u zavoju

Veća snaga kočenja: Z/28 koristi Brembo kočnice koje mogu razviti silu od 1,5 g pri smanjenju brzine te, krug za krugom, zadržavati postojanu osjetljivost kočenja 

Manja ukupna težina: Z/28 s atmosferskim motorom teži 140 kilograma manje od kompresorskog Camara ZL1, što je rezultat niza izmjena, od lakših kotača pa sve do tanjeg stražnjeg stakla

Baš kao i izvorni Camaro, i model Z/28 za 2014. godinu u ponudi je isključivo s ručnim prijenosom. Kao ustupak udobnosti modernog vremena, klima uređaj je dostupan, ali samo kao opcija. 

``Krenuli smo proizvesti najbrži mogući Camaro za utrke, a da ipak bude legalan za vožnju na cesti,`` rekao je Al Oppenheiser, glavni konstruktor Camara. ``Dok Camaro ZL1 nudi  izuzetne performanse na cesti, ravnoj pisti i trkaćoj stazi, Z/28 je potpuno usredotočen na performanse ponašanja na stazi. Za većinu vozača, model Z/28 je suviše usredotočen na trkaću stazu, ali ljubitelji cestovnih utrka će u njemu naći jednoga od najsposobnijih trkaćih automobila koje je ikada ponudio neki proizvođač automobila``.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.