x

Novi trend u auto industriji: resto-modding!

U posljednje vrijeme u autoindustriji javljaju se trendovi koji zbunjuju sve redom. Od elektrifikacije, uvođenja autonomnih sustava, smišljanja sustava koji ne služe ničemu pa do sve popularnijeg resto-moddinga. Međutim, što je to zapravo resto-modding?

Resto-modding ilitiga po naški restauracija dobro nam znanih automobilskih klasika oplemenjena modernom tehnologijom, sve je popularniji trend među tunerima. Iako se na prvu ovo dvoje čini gotovo nespojivo, rezultati su i više nego impresivni. Po svemu sudeći retro izlged je ponovno aktualan, a dokaz tome je i najava velikog povratka Tatre u retro izdanju, odnosno već spomenuti rastući trend resto-moddinga. Predstavljamo vam dva legendarna modela koja su poprimila sasvim novu dimenziju.

 

Prvi od njih je Ford Mustang Shelby GT500 iz 1967. godine. Originalni GT500 ima V8  pogonski agregat  koji razvija 355 konjskih snaga. Međutim, što ako se ovaj legendarni klasik spoji s Mustangom GT iz 2012. godine? E pa to je pošlo za rukom jednom od najcjenjenijih restauratora iz Europe, a koji je usko specijaliziran za modele iz Forda. Rezultat? Više nego impresivan. Originalni motor zamijenjen je 5.5 litrenom V8 zvijeri preuzetom iz Mustanga GT, a koji „na sebi“ ima samo 321 km!

 

Serijska oprema zamijenjena je  nezaobilaznim multimedijskim sustavom, klima uređajem, tempomatom, novim sportskim sjedalima, ABSom i još nekim sitnicama koje su postale standard u svim automobilima modernog doba. Međutim, ovakav klasik ima i svoju cijenu, a za koju se bez ikakvih problema može kupiti kakav ortodoksni sportaš, 155.000 $. Primjerice, za tu cijenu se mogu kupiti dva dobro opremljena Mustanga GT350.

 

Ako ste ostali šokirani cijenom Mustanga, pripremite se za cijenu Camara proizvedenog  iste, 1967. godine. Inače, povijest ovog Camara pamti kao modela koji je uključivao gotovo 80 različitih tvorničkih dodataka koje je kupac mogao izabrati uz dodatak 40 različitih opcija koje su nudili auto saloni. Najsnažnija verzija uključivala je V8 agregat koji je razvijao 325 konjskih snaga. Međutim, nakon izlaska iz garaže ekipe iz Ultimate Auto tuninga, serijski motor je zamijenjen 6.2 litrenim koji razvija 628 konjskih snaga, a uparen je sa šestbrzinskim ručnim mjenjačem.

 

Unutrašnjost pomalo podsjeća na kakav luksuzni Mercedes i uključuje karbonska vlakana, kožne presvlake, multimedijski sustav, klima uređaj i još neke sitnice koje su dodatno povećale vrijednost ovom modernom klasiku. Nadalje, krov je izrađen od karbonskih vlakana, a eksterijer je prepun različitim ručno izrađenim dijelovima. Cijena? Paprena. 299.000$

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.