x

Opel Ampera-e s dometom većim od 500 kilometara!

•Svjetska premijera na Pariškom sajmu automobila: Ampera-e s vodećim električnim dometom u segment prema NEDC-u

•Konferencija za medije: predstavljanje na Opelovu štandu u Parizu danas u 12.15 h

Rüsselsheim/Pariz. Ovaj je Opel jednostavnonabijen značenjem: njemački proizvođač automobila na Pariškom sajmu automobila donosi revoluciju u svijet električne mobilnosti svojim električnim modelom Ampera-e na baterije. Svojim dometom većim od 500 kilometara (električni domet, mjeren na temelju NEDC-ova testnog kruga u kilometrima: >500, preliminarne brojke), ova zvijezda sajma nadmašuje performansama svoje najoštrije konkurente u segmentu koji su trenutno na cestama za najmanje 200 km.

 

“S novom Amperom-e nastavljamo najveću modelsku ofenzivu u Opelovoj povijesti“, rekao je glavni izvršni direktor Opeladr. Karl-Thomas Neumann. “ Ampera-e sa svojim izvanrednim dometom čini električnu mobilnost posve praktičnom za svakodnevnu upotrebu, a istovremeno i vrlo zabavnom.”

 

Dok je NEDC-ovkrug važan za uspoređivanje, taj testni krug ne odražava zapravo svakodnevnu stvarnost. U stvarnom svijetu na domet utječu čimbenici poput karakteristika ceste, vremenskih uvjeta, stila vožnje ili dodatnog tereta. Stoga je Opel testirao Amperu-e i u skladu s brzinskim profilom definiranim voznim ciklusom WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, Svjetski usklađen testni postupak za laka vozila; skraćen testni postupak). WLTP rezultati bliži su stvarnom ponašanju u vožnji. A i tu se Opel Ampera-e dokazala: na temelju razvojnog testa inženjeri su procijenili da je kombinirani WLTP domet veći od 380 km. Jasno, domet će u svakodnevnoj upotrebi varirati i ovisit će o osobnom stilu vožnje i vanjskim čimbenicima.

 

Osim što omogućuje bezbrižnu vožnju za dugih putovanja, Ampera-e može ponuditi i srčanost karakterističnu za sportske automobile. Performanse električnog motora ekvivalente su 150 kW/204 KS, pa su instantno kretanje iz stajanja ili uključivanje u brzi promet na autocesti dvije glavne prednosti Opel Ampera-e. Ovaj kompaktni električni automobil ubrzava od 0 do 50 km/h za 3,2 sekunde, a budući da se velike baterije kapaciteta 60 kWh pametno integrirane u podvozje, automobil nudi i pregršt prostora za pet putnika i prtljažnik kapaciteta kao kod peterovratnog automobila iz kompaktne klase. Ampera-e nudi i izvanredne digitalne mogućnosti povezivanja karakteristične za Opel zahvaljujući servisu OnStar i projiciranju zaslona pametnih telefona.

 

„Naša Ampera-e nije ekološki luksuz, gadget, ni puki drugi automobil u obitelji. Opel dokazuje da električna mobilnost može biti dostupna široj publici zahvaljujući najinovativnijoj tehnologiji – Opel Amperom-e demokratizira električni automobil“, rekao je glavni izvršni direktor Opela dr. Karl-Thomas Neumann.

 

Opelova konferencija za medije na Pariškom sajmu automobila održat će se danas u 12.15 h i streamat će se uživo na Opelovumedijskom web-mjestu. Nakon toga će uslijediti još jedna objava za medije s fotografijama sa svjetske premijere Ampera-e i dodatnim važnim informacijama o Opelovu novom električnom automobilu.

 

Ampera-e – zvijezda Opelova štanda u Parizu

•Prva svjetska premijera: Opel Ampera-e s električnim dometom većim od 500 km

•Druga svjetska premijera: mali KARL ROCKS koji izgleda kao SUV

•Omiljene kod kupaca: nova Zafira i MOKKA X sa sustavima IntelliLink i Opel OnStar

 

Rüsselsheim/Pariz. Glavni izvršni direktor Opeladr. Karl-Thomas Neumann danas je na Pariškom sajmu automobila predstavio revolucionarnu Opel Amperu-e. Ova zvijezda sajma nudi prema NEDC-u domet veći od 500 km (električni domet mjeren prema Novom europskom voznom krugu u km: > 500 km, preliminarna brojka), što je najmanje 100 km više od najoštrijeg konkurenta u segmentu koji je danas na cestama. Opelov je štand zelen kao urbana džungla i tako odražava glavnu temu – održivu mobilnost. 

 

Tijekom svog govora na Opelovoj konferenciji za medije dr. Neumann je rekao: „Evo naše posve nove Ampera-e pod motom ‘Das Elektroauto!’ – električno vozilo za svakoga. Nova Ampera-e redefinira električnu mobilnost tako što uklanja najveću prepreku: domet. Na temelju nekoliko preliminarnih NEDC testova, vozilo može uz jedno punjenje prevaliti više od 500 km. A kad korisnik želi ponovno napuniti baterije, mogu dobiti dodatnih 150 km dometa za samo 30 minuta punjenja na javnoj postaji za punjenje1. Predstavit ćemo ovaj automobil u Europi u prvoj polovici iduće godine.“

 

Tijekom konferencije za medije dr. otkrio je i da se, kao dokaz dometa, prošlog vikenda Ampera-e dovezla od Londonado Pariza–417km cestom –na jednom punjenoj bateriji. A baterija još nije bila prazna kad je automobil došao na mjesto na kojem se održava “Mondial de l’Automobile“.Putno računalo pokazalo je da je preostalo još 80 km dometa, pa je time dokazano da Ampera-e može prijeći oko 500 km u uvjetima svakodnevnog prometa.

 

Da bi upotpunio zbirku mjerenja dometa te uz ovu stvarnu vožnju od Londona do Pariza i NEDC-ove testove, Opel je testirao Amperu-e i u skladu s brzinskim profilom definiranim voznim ciklusom WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, Svjetski usklađen testni postupak za laka vozila; skraćen testni postupak).A i tu se Opel Ampera-e dokazala: na temelju razvojnog testa inženjeri su procijenili da je kombinirani WLTP domet veći od 380 km. Jasno, domet će u svakodnevnoj upotrebi varirati i ovisit će o osobnom stilu vožnje i vanjskim čimbenicima.

 

Uz superioran pogonski sustav, Amperu-e krasi i pametan cjelokupni koncept: učinkovit smještaj baterije ispod poda vozila omogućuje prostranu unutrašnjost i udoban smještaj pet putnika te prtljažnik koji je prostranošću usporediv s onim nekog peterovratnog automobila iz kompaktne klase.

 

Izvršna glavna inženjerka Pamela Fletcher objasnila je u Parizu: „Nisu samo dizajn i smještaj baterije pridonijeli impresivnoj prostranosti, nego je ona integralni dio strukture vozila koji pridonosi torzijskoj čvrstoći, niskom težištu, zaštiti prilikom sudara i smanjenju mase.“

 

Ostale zvijezde iz Rüsselsheima na ovogodišnjem Pariškom sajmu automobila su nova Opel Zafira, Opel MOKKA X i Opel KARL ROCKS.

 

Dnevni boravak na kotačima s vrhunskim mogućnostima povezivanja: novi izgled Opel Zafire

 

Kad ovaj dnevni boravak na kotačima za koji dan postane dostupan u prodajnim salonima, neće se oslanjati samo na provjerene kvalitete svoje prethodnice kao što su sustav sjedala Flex7®, ergonomska prednja sjedala koja je certificirao AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V., Kampanja za zdravija leđa), nosačbicikala FlexFix®i prilagodljivo podvozje FlexRide. Nova Zafira dolazi s novim robusnim dizajnom karoserije i redizajniranom unutrašnjošću s posebno prostranim ambijentom i vrhunskim mogućnostima povezivanja. Prvi put u ovoj klasi vozila Opel opcionalno nudi najnoviju generaciju prilagodljivih prednjih svjetala AFL s LED tehnologijom.

 

Prava avantura s X faktorom: Opel MOKKA X

 

Ovaj je kompaktni SUV širi čvršćeg i robusnijeg stava od svoje uspješne prethodnice. Drugim riječima, ima sve da postane apsolutna ljubimica kupaca. Sportski i robustan SUV plijeni poglede svojim novodizajniranim prednjim dijelom, dok unutrašnjost impresionira svojom funkcionalnom i uredno raspoređenom pločom s instrumentima. Izgleda jednostavnije i čišće, kao i oštrije i preciznije u izvedbi. Vozači MOKKE X mogu birati između različitih revolucionarnih verzija nove generacije informacijsko-multimedijskog sustava IntelliLink, a tu su i vrhunske mogućnosti povezivanja uz Opel OnStar (standardna oprema od paketa Edition). Još jedna prednost MOKKE X jest njen vrhunski opcionalni prilagodljivi sustav pogona na sve kotače s elektroničkom spojkom s više diskova. 

 

Spreman za gradsku džunglu: Opel KARL ROCKS

 

Opelova novog buntovnika krase mnoge karakteristike pravog SUV-a kao i brojne prednosti povezane s tom klasom vozila, kao što su povišen položaj prilikom vožnje koji omogućuje bolju vidljivost, lakši pristup kabini i izvanredna ponuda mogućnosti povezivanja. Robusnu karoseriju krase srebrne krovne šine, robusni prednji i stražnji odbojnik s integriranim zaštitnim pločama, prednji i stražnji štitnici na blatobranima i jedinstveni 15-inčni dvobojni alu-kotači.

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.