x

Otkrivamo šta žene žele!

U 90 posto slučajeva u mnogim kategorijama proizvoda odluku o kupovini donose žene. Bez obzira ko je kupac, njihov savjet ili veto presudan je kod donošenja odluke. Čak 61 posto privatnog novca u SAD-u u njihovim je rukama, a primat su preuzele i u industrijama koje se i dalje percipiraju kao isključivo muške. Čak 47 posto `gamera` danas su zapravo `gamerke`. Pa ipak, komunikacija mnogih industrija i dalje im se ne prilagođava, a oni koji su pokušali, često su neslavno propali.

„Činjenica je da su muškarci kreativni direktori u 90 od 100 vodećih reklamnih agencija u Americi. A muškarci baš i ne razumiju žene, što često dovodi do neprimjerene komunikacije koju žene odbacuju“, objašnjava Ivan Stanković, osnivač i predsjednik regionalne agencije Communis iz Beograda. 

 

Na ovogodišnjem 10. Weekend Media Festivalu Stanković će sudionicima predavanja „Kako zadovoljiti žene?“ ukazati na nove izazove s kojima se struka susreće zbog sve veće dominacije žena u potrošačkom segmentu. Predstavit će svoj komunikacijski koncept 5E koji će im pomoći doprijeti do ženske publike i konačno odgovoriti na vječnu zagonetku: šta žene žele?Slova `e` u konceptu označavaju pet nezaobilaznih koraka u Stankovićevoj komunikacijskoj strategiji: excess, entertain, emotion, experience i engagement.

 

„Već duže vrijeme zastupam tezu da su našoj profesiji potrebne radikalne promjene, inače namse sprema kraj. U okviru mog koncepta 5E, prvi korak je jednostavan: umjesto slova `a` u riječi `advertising`, treba ubaciti slovo `e`. Onooznačava korištenje svega što je vezano za nove navike konzumiranja digitalnih medija, i, što je još važnije, da osnova svake komunikacije mora biti emocija. U obilju informacija potrošačise opredjeljuju krajnje jednostavno - binarno. Ili nešto vole ili ne. Zato je kreiranje emocija kroz komunikaciju neophodno“, zaključio je Stanković. 

 

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održavaod 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski faestival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

 

Weekend nije rezervisan samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen muzički program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju. 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.