x

Ovo je McLaren P1!

McLaren je službeno predstavio proizvodnu verziju P1, a javni debi je zakazan za sljedeću sedmicu u Ženevi.

Nekoliko sati nakon što su objavljene prve službene fotografije, McLaren je odlučio otkriti sve detalje o svom novom superautomobilu. Ograničen na 375 primjeraka, McLaren P1 će imati početnu cijenu od cca 1.000.000 EUR.

Iako je McLaren prvobitno planirano 500 primjeraka, Ron Dennis je odlučio napraviti samo 375 primjeraka nakon sastanka s potencijalnim vlasnicima koji su zabrinuti za ekskluzivnost više nego za maksimalnu brzinu ili cijenu.

Uz pomoć Instant Power Assist System (IPAS) sustava, P1 lovi 100 km/h za manje od tri sekunde, ubrzanje do 200 km/h traje ispod sedam sekundi, dok je 17 sekundi potrebno da se ulovi 300 km/h.

Krajnja brzina je elektronski ograničena na 350 km/h. IPAS je u osnovi električni motor koji se može aktivirati putem gumba montiranom na samom volanu. Drugi gumb na volanu je DRS - služi za smanjenje otpora zraka, odnosno postizanje što veće krajnje brzine. Isključuje se pritiskom na papučicu kočnice ili ako se otpusti tipka.

Srce i duša ove jurilice je hibridni pogonski sklop koji se sastoji od twin-turbo, V8 3,8-litrenog središnje montiranog motora koji generira 737 KS (542 kW) pri 7.500 okretaja u minuti i 720 Nm okretnog momenta od 4000 okretaja u minuti, a električni motor dodaje još 179 KS (132 kW) i 260 Nm.

McLaren P1 ima kombiniranu snagu od 916 KS (674 kW) i 900 Nm. Snaga se prenosi na tlo preko 7-stupanjskog Graziano mjenjača s dvije spojke. Automobil možete voziti na struju 20 km sa prosječnom brzinom od 30 mph (48 km/h).

McLaren P1 ima koeficijent otpora zraka od 0,34, a može generisati 600 kg downforce-a (5x više nego MP4-12C). Šasija je od ugljičnih vlakana i teži samo 100 kg, što ju čini najlakšom ikada ugrađenom u neki cestovni automobil, te je sposobna pružiti sigurnost kojom se mogu pohvaliti jedino F1 bolidi.

U odnosu na legendarni F1, njegov nasljednik je 300 mm duži i malo širi i dulji nego MP4-12C. Teži impresivnih 1400 kg. Za zaustavljanje se brine nova vrsta keramičkih kočnica koje su izgrađene od jačih materijala, te učinkovitije rasipaju toplinu. Osim toga, ovi diskovi su lakši nego ``klasični`` i imaju efektniji izgled.

Izvor: presretac.com/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.