x

Pogledajte tunirani Mercedes-Benz S 500 kabriolet!

Mercedes-Benz S 500 kabriolet je već sam po sebi luksuzan automobil, no to nije zaustavilo njihove kućne tunere Carlsson da ga malo izmodificiraju i tom luksuzu dodaju još koju potenciju.

Dobro znamo da većina serijski proizvedenih automobila izlazi iz tvornice vanjštine i unutrašnjosti onakve za kakvu se očekuje odobravanje većine potencijalnih klijenata. Srećom ili ne, tu su nam tuning kompanije koje toj praksi imaju priliku prkositi upravo onako kako žele. Sada, kao i mnogo puta, kažemo „srećom“. Napokon, ne kažemo li uvijek to uvijek za Carlsson?

 

Upravo tako. Ništa novo za ekskluzivnog Mercedes tunera. Ovaj put su se odlučili baciti na S klasu kabriolet, a projekt su nazvali Diospyros, što je skraćeni dio latinskog naziva za zapadnoafričku ebanovinu (Diospyros crassiflora). Naravno da naziv nisu odabrali eto tek tako. Sam pogled na tu visokootmjenu pornografiju od interijera je dovoljan da se shvati da su spomenutim drvetom odlučili okititi dosta toga što se našlo unutra.

 

Egzotično drvo ebanovine se odlično se uklapa s kvalitetnom nappa kožom „vintage cognac“ boje te tu i tamo nekim plemenitim metalom. Upravo ta dominantna smeđa boja koja se ljubi s također prisutnom bijelom daje neki otmjeni štih cijeloj priči. Pomalo starinski, a pomalo jedriličarski . U svakom slučaju izgleda kao nešto što vrišti „bogatstvo“. Ali ipak ono otmjeno i odmjereno bogatstvo, jer znamo da ima raznih nijansi iskazivanja bogatstva.

 

Možda je bilo pogrešno krenuti od pogleda na unutrašnjost kada se preskače nešto mnogo uočljivije. Barem u ovom slučaju. Riječ je o, dakako, boji karoserije. To je fina Carlsson Heritage nijansa blage zelene koja pri direktnom svjetlu odašilje decentni zlaćani odsjaj. Ako zanemarimo tu specifičnu i nesvakodnevnu boju onda za oko definitivno zapinje hladnjak s dijamantnom maskom i Carlsson logom. Bogme ni posebne felge od 20 inča ne odmažu ukupnom dojmu.

 

Možda je sad vrijeme i da pogledamo situaciju ispod svog tog lima. Mercedes-Benz S 500 kabriolet tu skriva benzinca koji je s inicijalnih 455 KS i 700 Nm skočio na 550 KS i 800 Nm maksimalnog okretnog momenta u ovoj prigodi. Nimalo loše. Nimalo. Nisu se, međutim, oglasili koliko automobilu treba brže dodatnih sekundi (ili manje) do stotke. U „necarlsson“ originalnoj varijanti kabrioleta je to bilo 4,6 sekundi.

 

Početna cijena je 214 tisuća eura, a s obzirom na to što sve želite nadodati može narasti i do 336 tisuća. Eura, dakako. Pa ako ih imate samo izvolite.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.