x

Porsche i neki novi momenti!

U moru zbunjujućih informacija kojima je Porsche prošle godine obasipao javnost, eto još jedne – par detalja oko 911-ice sa sufiksom GTS.

Nakon što je prošle godine Porsche 911 Turbo prestao biti Turbo u onom punom smislu riječi, odnosno nakon što su Turbo-punjači porazbacani uzduž i poprijeko kompletne ponude tog slavnog modela, svi smo ostali malčice zbunjeni.

 

Odjednom Turbo više nije bila oznaka za ekskluzivnost u bilo kojem smislu, već je ta vrsta umjetnog disanja za automobile postala nešto sasvim normalno i reklo bi se obično, pa je cijela priča malčice izgubila svoju čar.

 

Naravno, Turbo je i dalje zasebna varijacija na temu 911-ice i kao takva ima svoje adute s kojima fascinira zaljubljenike u ovu slavnu marku, ali i dalje cijela priča djeluje pomalo zbunjujuće i čudno.

 

No usprkos tome Porsche i dalje gura svoju samovolju, što je u današnje vrijeme očito logično koliko i potrebno da bi 911 kao model opstao na tržištu koje kroje ekologija i legislatura.

 

Posljednje vijesti iz Porschea podrazumijevaju već dobro poznati sufiks GTS, koji će u 2017. godini na tržište dolaziti sa smanjenim obujmom motora, ali i s više snage.

 

Otprije poznati 3,8-litarski 6-cilindraš zamijenit će onaj zapremine tri litre, koji će umjesto s dosadašnjih četiri stotine i kusur konja raspolagati s ravno 450, dok će maksimalni okretni moment (buraz) narasti na 550 Nm.

 

Sva ta dodana snaga rezultat je poigravanja s čak dva Turbo-punjača, pa iako još uvijek nema službenih informacija oko brojki koje nas u realnosti sve interesiraju, za pretpostaviti je kako će GTS-varijacije na temu 911-ica ubrzavati nešto uvjerljivije i ići nešto brže nego do sada.

 

Doduše, moram priznati da sam skoro pao sa stolice od smijeha kada sam pročitao kako će GTS-verzije modela kombinirano trošiti 8,3 litre na stotinu kilometara, jer uz dva Turbo-punjača i 450 konja taj podatak može biti istinit samo koliko i izjave naših političara.

 

Uglavnom, ovo će novo poglavlje u GTS-gami zahvatiti sve žive i nežive varijacije na temu „običnih“ 911-ica, pa će tako potencijalni kupci moći odabrati Carreru, Carreru 4, Carreru Cabriolet, Carreru 4 Cabriolet i Carreru Targa s GTS-sufiksom, što je s jedne strane super, dok s druge još malo pridonosi sveopćoj zbunjenosti.

 

Izvana će sve zajedno biti vidljivo tek kroz detalje poput „SportDesign“ prednjeg spojlera i crne trake između stražnjih svjetala, odnosno onih koje najčešće vide tek apsolutni zaljubljenici u Porsche 911, a ni interijer neće donijeti pretjerano puno noviteta.

 

Dapače, izuzev Chrono-paketa koji bi u sklopu GTS-verzija modela trebao biti besplatan, radi se tek o hrpi dijelova presvučenih Alcantarom, što će Porsche u obliku noviteta ponuditi uz doplatu – baš kako to i inače rade.

 

Dakle GTS-verzije modela neće očaravati baš pretjerano puno ljudi koji za Porsche općenito ne mare, a i ovima koji guštaju na sve iz Zuffenhausena sve skupa ne bi trebalo biti pretjerano napeto i interesantno.

 

Što se cijena tiče, početna verzija GTS-a (što bi pretpostavljam bila Carrera) u Njemačkoj bi trebala koštati nekih 124,000 eura, dok bi one najskuplje varijacije na temu Carrere (odnosno Carrera 4 Cabriolet i Targa) s tim sufiksom trebale koštati 145,000 eura.

 

Jedini podatak koji nije objavljen svodi se na znakovlje koje neki od vlasnika 911-ice već godinama skupo plaćaju, no s obzirom na nove 20-inčne kotače crne boje koji dolaze „gratis“ u sklopu paketa, za pretpostaviti je da će Porsche naći načina da ih u obojenoj verziji nekako naplati.

 

Uostalom, „manje je više“ za Porsche već godinama predstavlja osnovnu filozofiju prodaje, pa bi bilo atipično mijenjati je tako iznenada.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.