x

Posebno izdanje mirisa Acqua Di Giò Profumo!

Acqua Di Giò donosi inovacije i dvadeset godina nakon lansiranja mirisa. U 2017. predstavljamo Acqua Di Giò Profumo Special Blend, jedinstven spoj sastojka iz etički prihvatljivih izvora i mineralnih nota koje prožimaju posebno izdanje izrazito muževnog mirisa Acqua Di Giò Profumo.

Acqua Di Giò kreiran je 1996. Izvor nadahnuća bio je otok Pantelleria, jugozapadno od Sicilije. Giorgio Armani zamislio je miris koji će utjeloviti jedinstvenu snagu i neopisivu osjetilnu raskoš ovoga otoka, a Alberto Morillas (Firmenich) uspio je kreirati dotad nezabilježenu alkemiju, iz temelja promijenivši koncept svježine u mirisima. Acqua Di Giò nepogrešivo odiše muževnošću i unutarnjom snagom. 

 

Acqua Di Giò Profumo lansiran je 2014.: vrlo sofisticiran i izrazito muževan, ovaj je miris oda mineralnoj svježini koja simbolizira susret mora i stijene. Njegova nepogrešiva elegancija ispisuje novo poglavlje mitske priče o legendarnom mirisu Acqua di Giò.

 

SPECIALBLEND

 

Koristeći jedinstvene, originalne sastojke mirisa, Alberto Morillas 2017. je kreirao Acqua Di Giò Profumo Special Blend, novu ekspresiju muževnosti s jošnaglašenijim očaravajućim notama.

 

Tople bazne note kriju ambrox i cachalox, dok je prepoznatljivi pačuli sjedinjen s notama tamjanai akordom balzamaste jele. Po prvi put, lišće pačulija pomno se odabire i skuplja u Gvatemali, u sklopu programa koji je pokrenula ova modna i kozmetička kuća u cilju dobivanja sastojaka iz etički prihvatljivih izvora. Bočica mirisa za ovu je posebnu priliku ukrašena zlatnim odsjajima.

 

Tvorac parfema Alberto Morillas još jednom je uspješno prenio u miris manifest snage i slobodena kojem se temelji Acqua di Giò, istinski revolucionaran miris koji takav status može zahvaliti tehnički sofisticiranim materijalima i probranim sastojcima. 

 

Svježina je postala snaga. U kaotičnoj gradskoj vrevi, Acqua Di Giò i dalje budi želju za bijegom i potragom za slobodom prožetom snagom, spontanošću i integritetom.

 

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.