x

Predstavlja li individualnost problem za Ferrari?!

Mislim da nema druge, nego se na ovako nešto jednostavno nasmijati…

Ferrari – monstrum iz Maranella. Prezime koje je u svijet automobila donijelo više individualnosti i ekskluzivnosti od bilo kojeg drugog. Tvrdoglavost i upornost, te filozofija posebnosti za pokojnog su Enza bili sinonimi za Ferrari. Samim time mi je apsolutno nejasno kako se vremena i stavovi baš toliko jako mogu promijeniti, te se u maniri tih promjena manifestirati na ovako glupav način.

 

Naime, ako je jedan od osnovnih postulata vezanih uz kupnju nekog Ferrarijevog modela sveden na individualnost, onda u tom segmentu nastaje jedan jednostavan problem – svaki model se prodaje u relativno velikom broju primjeraka, te samim time individualnost za vlasnika i nije baš pretjerano širok pojam.

 

Iz tog se razloga neki vlasnici Ferrarijevih modela odlučuju dodatno personalizirati svoje automobile, te se na bespućima Interneta često može vidjeti neki dodatno stilizirani primjerak kroz neku (ili neke) od komponenata poput dezena i(li) veličine kotača, aerodinamičkih dodataka, ili pak promjene boje automobila korištenjem folije, što su u zadnje vrijeme nekako najčešći slučajevi.

 

Primjera za te „folirane“ primjerke Ferrarijevih modela ima doista puno, no rijetki s pojmom dobrog ukusa imaju ikakve veze. Tako je tijekom posljednjih godina čest slučaj vidjeti kromiranom zlatnom ili srebrnom folijom presvučen Ferrari 458 Italia ili 599 GTO, što smatram praktičnom objavom nekog vlasnikovog kompleksa, sindroma malog penisa koji se manifestira kroz automobil, ili pak jednostavno pri rođenju amputiran ukus dotičnog.

 

Samim time se takvim automobilima cerekam i njihovo postojanje mi služi za razbibrigu, no s druge strane mi je takvo kričavo i reflektirajuće izražavanje osobnosti kroz automobil jednostavno odvratno i seljački do bola.

 

S druge strane priče imamo ljude koji iz godine u godinu u sklopu najvećeg svjetskog partyja na kotačima pod nazivom „Gumball 3000“ organizirano divljaju državama diljem svijeta, te sa svojim kričavo i kičasto „uređenim“ automobilima plijene pozornost i ispadaju otkačenim auto-entuzijastima.

 

Pa iako mi se rijetko koji automobil s tog festivala alkohola i brzine zapravo dopada, moram priznati da nemam ništa protiv tako „uređenih“ automobila, čiji vlasnici iz nečeg ozbiljnog i tehnološki naprednog, te ekskluzivnog i posebnog zapravo rade svojevrsnu sprdnju.

 

Ferrari sve to već godinama stoički podnosi i ne reagira na takve pokušaje personalizacije pojedinih modela, pa me samim time pomalo čudi žestoka reakcija koja je prije nekoliko dana službenim putevima stigla na adresu jednog svjetski poznatog DJ-a, autora i producenta.

 

Izvor: automobili.hr/ekskluziva.ba

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.