x

Prvi sportski automobil Europe je Ford Mustang!

Mislimo konkretno na prodaju, dakako. Nema razloga da Ford Mustang u svom pohodu na laskave prodajne titule diljem svijeta zaobiđe dragu nam Europu.

U prošloj, 2016. godini, glasovita kompanija Ford je zabilježila rekordan uspjeh svojeg legendarnog modela Mustang, a navodili su da je posvuda diljem svijeta prodano čak 150 tisuća njihove uzdanice kao ultimativnog sportskog automobila. Osim što su Amerikanci naveli da je kupcima prodan taj nemali broj primjeraka Mustanga, više od 45 tisuća od tog broja je prodano izvan Sjedinjenih Država. Svoj planetarni uspjeh Ford Mustang može zahvaliti ostvarenoj prodaji u čak 140 zemalja, a nakon toga će biti dostupan i u njih 6 više.

 

Nisu samo te svjetske stvari in za ovaj automobil, nego je i titulu najpoželjnijeg sportskog vozila ponio i u Europu. Već je u osluškivanju prvih mjeseci tekuće godine Mustang stekao epitet najbolje prodavanog sportaša našeg kontinenta. Diljem Europe je u prva tri mjeseca 2017. isporučeno 3.600 primjeraka ovog modela automobila. Zvuči jako obećavajuće, a i u skladu je s tim da je nepotrebno kvariti dosadašnji pobjednički niz.

 

Ford kaže da je Mustang najpopularniji sportski automobil u Francuskoj, Švedskoj, Poljskoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Finskoj i Grčkoj. Ford također kaže to isto za Kinu. Najprodavaniji je sportski automobil u Kini iz 2016. s tendencijom velikog porasta prodaje tamo za razliku od rezultata godine ranije (2015.).

 

Roelant de Waard, potpredsjednik marketinga, prodaje i servisa Forda za Europu, u izvješću za medije pojašnjava sjajne europske brojke: “Europski kupci i dalje igraju značajnu ulogu u globalnom uspjehu Mustanga. Popularnost sportskog automobila je prisutna kod vozača svih dobnih skupina i ne pokazuju se znakovi smanjenja – prodali smo 3.600 Mustanga u regiji tijekom prva tri mjeseca 2017. ” Rekao je još nešto u poetskom tonu „od Arktika do Mediterana“, ali shvatili smo poantu: dobro je i izgleda da će biti još bolje. Imaju onda razloga za sreću, zadovoljstvo i valjda pokoje poetsko izražavanje u objavi za medije.

 

45 tisuća onih prodaja se dogodilo izvan Sjeverne Amerike i vjerojatno se mnogi ne mogu pomiriti s činjenicom zašto je Fordovim rukovoditeljima trebalo tako dugo za odluku odaslati Mustang u bijeli svijet dosad nedostupnih tržišta. Svijet je poludio za „ponijem“ već treću godinu za redom i iako je hrabro tvrditi išta dok godina nije dala svoje, onaj lakši dio predviđanja može ići u smjeru toga da s novim tržištima ne može biti nikako lošije nego prije. A vrijeme će pokazati je li ta tvrdnja smjela ili ne.

 

Izvor: Automobili.dnevnik.hr

KOMENTARI
0

Morate biti registrovani i prijavljeni kako biste komentarisali sadržaj.